Reacties van onze gasten
Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.
Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.
Datum: | 12-01-2007 - 09:01:24 | |
Naam: | koos wiegel | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | rondreis thailand | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
hallo, onze reis begon op 15 dec en eindigde op 9 jan.
wij hebben twee jaar geleden ook een reis van ca. 25 dagen geboekt bij greenwood,om dat alles naar wens was besloten wij dit weer te doen, helaas verliep dit niet so soepel als twee jaar geleden wij zijn met boeken begonnen in mei,en in dec moesten toch nog div. zaakjes geregeld worden. jammer.bij aankomst in bangkok werden wij niet opgewacht in de papieren stond uitgang A ,die blijkt alleen voor binnenlandse vluchten, wij naar uitgang B maar helaas niemand,gebeld met het nood nummer ,en na een half uur kwam het busje,ik kreeg een envelope in mijn handen gedrukt met de voucers voor de hele vakantie behalve de binnenlandse vluchten, bij prinnce palace aangekomen werden wij daar niet verwacht maar in het oude gedeelte,koffers naar het oude gedeelte gesleept en ons aangemeld , maar nee hoor,we moesten maar naar greenwood gaan . die hebben het toen geregeld,maar het is al niet leuk aankomen.de umphang trekking zou met een bamboe vlot gaan , maar dat is een raft, verander dat in de aanbieding,het is wel leuk.de similan island tour die wij geboekt hadden was de oude versie,dus wij schrokken toen wij in een speedboot werden gezet met nog 32 andere mensen,dan een tocht van 1,5 uur stuiterend over de golven aan gekomen bij een snorkelplaats 30 min. toen afgezet op eiland 4 verder de hele dag niets we hadden voor twee dagen een bungalo geboekt,maar op dag twee moesten wij vertrekken ivm. dat de koning zou komen. we werden s`morgens om 9.00 uur naar eiland 8 gebracht en moesten daar in een tent slapen, er gebeurde weer niets s`middags vroegen wij of we nog gingen snorkelen maar de gids zij dat er geen boot beschikbaar was, vreemd toch! , dag drie werden we tijdelijk bij een andere groep ingedeeld en gingen snorkelen bij eiland 7 vandaar weer terug naar de pier in phuket, we spraken mensen die een dagtour gedaan hadden ,die hadden meer eilanden gezien dan wij,bij aankomst hebben wij daar over geklaagd en hebben een klein deel van ons geld terug gekrgen,maar het waren voor ons drie verloren dagen,dus greenwood maak zelf deze nieuwe trip eens,aangekomen in chiang mai stond er weer geen busje 45 min gewacht en toen maar weer gebeld,het busje kwam toen 20 min later, ik kan best begrijpen dat jullie het steeds drukker krijgen ,maar op deze manier gaan er steeds meer steken vallen en dat is jammer. groetten koos wiegel |
||
|
Datum: | 11-01-2007 - 09:01:53 | |
Naam: | JPols | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | late reactie | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Er is pas gereageerd, na dat wij onze ervaringen in het gastenboek gezet hebben.
j Pols |
||
|
Datum: | 11-01-2007 - 04:01:19 | |
Naam: | Fam pols | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Klacht | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
3 januari teruggekomen van onze reis Thailand,georganiseerd door Greenwood travel, Wij zijn dus niet zo gecharmeerd van dit reisburo,
Tijdens onze reis zijn er talloze dingen misgegaan. Wij hebben toen vaak contact opgenomen met greenwood,En gevraagd of daar iets aan gedaan kon worden.(zoals een driepersoonskamer die we geboekt hadden in elk hotel,en er werd overal een inklapbedje bijgezet waar je na een uur al een hernia van kreeg,volgens greenwood is dat normaal,Maar wat blijkt tot onze grote verbazing, bij elke receptie navraag gedaan,was er bij ieder hotel een normale driepersoonskamers aanwezig met normale bedden)Volgens ons is dat dan toch niet zo moeilijk te regelen. Maar het leukste komt nog.transfer geboekt en betaald,volgens greenwood zou hij ons om 19.30 op halen en naar de airport brengen,Er is niemand komen op dagen,veel gestres want we moesten ons vliegtuig halen,greenwood gebeld (een speciaal nummer in geval van nood)geen gehoor,volgens mij moeten ze nu nog opnemen. En dan thuis gekomen 8 dagen geleden,een klacht via e-mail gestuurd, En wederom tot onze verbazing nog niks van gehoord. Wij heben zelf twee bedrijven,als er een klacht binnenkomt weten wij niet hoe gauw we die moeten oplossen,dus voor ons is dit onvoorstelbaar!!!!!!!!! Fam Pols |
||
|
Datum: | 10-01-2007 - 14:01:14 | |
Naam: | Xavier | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Verlaging brandstoftoeslag per 01 november 2006 | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Krijgen we nu 10 euro terug op een ticketje Schiphol-Bangkok retour?
Laatste Nieuws 2006 Verlaging brandstoftoeslag per 01 november 2006 Als gevolg van de dalende brandstofprijzen op de wereldmarkt, heeft het hoofdkantoor van China Airlines in Taipei besloten, de brandstoftoeslag per 01 november a.s. op de routes tussen Europa en Azie te verlagen. De huidige brandstoftoeslag van Euro 65,00 per inter-continentale sector Amsterdam |
||
|
Datum: | 10-01-2007 - 12:01:13 |
Naam: | Bert en Trudy Veenendaal |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Het was weer fijn om in Thailand te zijn. |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Net terug van onze vakantie willen we jullie laten weten dat we het wederom heerlijk hebben gehad. Dat komt mede door jullie organistie, want je kunt er, zo heeft onze ervaring geleerd, volledig op vertrouwen dat de gemaakte afspraken met jullie stipt uitgevoerd worden. We twijfelden even in de twee weken voor vertrek toen de papieren maar niet toegestuurd werden want dat waren we eigenlijk niet gewend. Maar eenmaal in Thailand bleek alles perfect geregeld en is het vertrouwen in jullie weer helemaal terug. Ook jullie partners op Koh samui en Phuket bleken zeer betrouwbaar. Onze volgende vakantie zullen we dan ook zeker weer via jullie gaan boeken.
Nogmaals bedankt ! Trudy en Bert Veenendaal |
|
Datum: | 08-01-2007 - 15:01:25 |
Naam: | susanne |
E-mail: | - |
Onderwerp: | ik heb alles binnen |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
ik heb alles binnen green wood. ik heb er wel vaak voor moeten bellen en ik had het liever iets eerder gehad maar alles klopt perfect! Misschien was het ook goed gekomen als ik niets had laten horen maar met nog 5 dagen wachten voor vertrek vind ik dat iets te kort. het wordt vast heerlijk. Bedankt voor de hulp en ik laat het weten als ik terug ben.
groetjes Susanne |
|
Datum: | 07-01-2007 - 08:01:14 |
Naam: | Marcel en Diny |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Tot in de puntjes.... |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Wederom willen wij Ernst Otto en zijn team bedanken voor de verzorging van onze laatste vakantie (december 2006) in Thailand! Echt alles, onze wensen.... en het vervoer was weer tot in de puntjes goed geregeld! Tot een volgende keer.. Marcel & Diny | |
Datum: | 04-01-2007 - 16:01:17 |
Naam: | wilma bloot |
E-mail: | - |
Onderwerp: | rondreis thailand |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
de tweede rondreis die ik maak,
verschillende gidsen spreken wel heel weinig engels!!!voor een gids, dus weinig of geen informatie. ruim twee uur moeten wachten op vervoer naar het vliegveld. sommige excursies zijn erg simpel en komen heel "goedkoop" over, zoals slangen, apenshow, vlinder tuin?? vond river kwai leuk en eens wat natuur!! verder genoten van m'n vakantie |
|
Datum: | 02-01-2007 - 16:01:31 | |
Naam: | Martin Beumer | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Mijn ervaringen met Ernst Otto Smit en zijn staf | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Bij deze wil ik Ernst Otto bedanken voor de prachtige reis die ik jaren geleden hebt gemaakt en waar hij onze reisleider was. Aan deze vakantie heb ik veel te danken, daar ik na deze vakantie ,Thailand als mijn tweede vaderland ben gaan beschouwen. Ernst wist op zijn eigen hartelijke manier ons een geweldige tijd te geven. Nu een tiental jaren verder kom ik nog steeds naar Thailand en heb ik mijn vrouw ontmoet, waarmee ik twee lieve kinderen hebt gekregen.
Ook wil ik Mathieu groeten ! Mijn dank voor al die prachtige indrukken waar jullie mijn gids waren. Groeten Martin Beumer |
||
|
Datum: | 25-12-2006 - 20:12:59 |
Naam: | Wolsink Marije |
E-mail: | - |
Onderwerp: | als er een vacature beschikbaar is. |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Geachte l.s.
Ik woon met mijn gezin sind's 7 maanden in Thailand (Nongprue). Ik ben al een aantal malen naar Bangkok geweest en heb daar geboekt via Greenwood. Ik vind het een geweldige organisatie en hoop dat als er in Pattaya een vacature vrij komt ik een bericht krijg. M.V.G. Marije Wolsink |
|
Datum: | 19-12-2006 - 03:12:49 | |
Naam: | Marian Prooi | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | eethuisje | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Is er iemand die in de buurt van het Prince Palace hotel een restaurantje/eethuisje weet.
graag reactie, wij vinden de restaurants in het Prince Palace te groot en zeker te koud, wel is het eten prima. |
||
|
Datum: | 07-12-2006 - 18:12:52 |
Naam: | grEen |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Boeken |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Sinds wij kontakt opgenomen hebben met Greenwood Travel, zijn onze reserveringen op korte termijn bevestigd. Zeer tevreden, wat wil je nog meer ???
|
|
Datum: | 01-12-2006 - 04:12:59 |
Naam: | Rob van Barneveld |
E-mail: | - |
Onderwerp: | even een bedankje |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Hallo Ernst en medewerkers. Bij deze wil ik jullie bedanken voor de prima begeleiding van onze reis. Alles klopte. Zowel de accomodaties als de transfers naar Jomtien en terug naar de luchthaven. Ook in het Prince Palace Hotel hebben we genoten van de luxe. Op de heenreis waren de stoelen prima geregeld en op de terugreis hebben wij d.m v. bijbetaling toch nog 4 Dynasty stoelen te pakken weten te krijgen,dat is echt top en een unieke service van China Airlines. Voor een volgende trip horen jullie weer van ons. met vriendelijke groet, Rob en An van Barneveld |
|
Datum: | 30-11-2006 - 14:11:52 |
Naam: | Fam. van Meerwijk |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Maart 2007 |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Omdat ik volgend jaar nogal vroeg vakantie heb ben ik snel begonnen informatie in te winnen bij u over een vakantie in Thailand. Dit is uitstekend verlopen i.s.m. Mevr. P. Baker. Meestal binnen de paar dagen antwoord van haar op vragen. Dank hiervoot. | |
Datum: | 30-11-2006 - 05:11:43 |
Naam: | Ans en Bert Smeenk |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Myanmar |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Momenteel zijn wij aan een wereldreis van 2 jaar bezig. Wij vonden dat Myanmar niet mocht ontbreken. Wij hebben absoluut geen spijt dat wij naar dit prachtige land zijn geweest. Het is ongelofelijk dat de tijd hier zo lang heeft stilgestaan. De mensen zijn vreselijk aardig en de natuur is schitterend. Via Greenwood hebben wij 6 dagen rondgereisd en wij hebben in prachtige hotels/locaties gelogeerd. Echt een aanrader. Op onze eigen website www.ansenbert.nl is ons reisverslag terug te vinden voor nog meer voorpret.
|
|
Datum: | 29-11-2006 - 09:11:37 |
Naam: | Fam Taal |
E-mail: | - |
Onderwerp: | reactie op antwoord van Greenwood |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Beste Ernst Otto,
Bedankt voor de oplossing en daarmee het herstellen van ons vertouwen in Greenwood. Wij vinden deze zeer acceptabel. Nogmaals een bewijs dat jullie een klantgericht en een uitstekend bedrijf zijn waar je met een gerust gevoel je vakantie kan boeken. Wat wij dan ook voor de 4e keer gedaan hebben Groetjes Fam Taal |
|
Datum: | 28-11-2006 - 09:11:05 | |
Naam: | Fam Taal | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Onze vakantie van 01 nov tot 26 november | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Beste mensen van Greenwood,
Wij zijn sinds enige dagen weer terug in Nederland en hebben ons weer zeer vermaakt in het warme en fraaie Thailand. Ook dit keer(dit was de 4e keer) was het weer goed georganiseerd door de mensen van Greenwood. De gids, de chauffeur, de hotels, treinreizen, boottrips de transfers en de retourvlucht vanaf Samui waren weer goed gepland en georganiseerd. Toch hebben wij een paar punten waar wij jammer genoeg minder tevreden over zijn en zijn van dien aard dat ik ze toch wil delen met de andere mensen die gebruik willen gaan maken van de diensteverlening van Greenwood. Een van deze punten is dat we bij een 3-tal hotels te maken kregen met verbouwingen die aan de gang waren (Prince Palace, Coral Grand en Central Hotel). Wij vinden dat wij hier beter over geinformeerd dienden te worden (nu is dat nl niet gebeurd). In sommige hotels hebben wij er aadig last van gehad. Tevens is het ons opgevallen dat er transferkosten inrekening wordt gebracht terwijl deze ons achteraf gratis werden aangeboden (bijvoorbeeld de speedbootferry van Koh Tao naar Koh Samui is inclusieg gratis vervoer naar je hotel op Samui) Wij vnden dit een kwalijke zaak. Ook bemerkte wij wel een heel erg hoog tarief voor de vlucht van Samui naar Bangkok zijnde Bth 4.000,- terwijl de eerste en laatste vlucht tegen een veel voordeliger tarief worden aangeboden en was het tarief dat in rekening werd gebracht voor de treinreis het dubbele wat op het treinkaartje stond. Wij begrijpen dat jullie ook (iets) willen verdienen aan het organiseren aan deze reizen maar het moet niet zo zijn dat deze exorbitant zijn. Wij zullen zeker nog een aantal keren Thailand willen bezoeken maar ondanks de zeer goede kwalieit van diensten van Greenwood wten wij niet zeker of dit via Greenwood zal zijn. Des al niettemin dank ik Greenwood voor het organiseren van deze toch wel fijne vakantie |
||
|
Datum: | 28-11-2006 - 07:11:02 |
Naam: | kreemers |
E-mail: | - |
Onderwerp: | aanvraag code |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Hoi hier dan nogmaals een verzoekje voor de code
(zie mijn vorige mailtjes) groeten godelieve en leo kreemers |
|
Datum: | 27-11-2006 - 04:11:17 |
Naam: | Ben Gill |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Amsterdamse Brandweer Reunisten Vereniging |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Aan Ernst, Jack en alle medewerkers, Goedenmiddag hier bericht uit een somber bewolkt Nederland. Gisteren vond de jaarlijkse ledenvergadering van de A.B.R.V. plaats waarbij de activiteiten van afgelopen en komend jaar met de leden zijn besproken. Voor mij was dit de aanleiding om de stemming te peilen bij degenen die de Thailand rondreis hadden meegemaakt. Ik had er al verschillende mogen aanhoren, maar dit was de gelegenheid om bijna iedereen te vragen hoe zij dit avondtuur ervaren hadden. In mijn 27 jarige loopbaan in de uitrukdienst bij deze brandweer weet ik hoe ongeveer de mentaliteit in elkaar steekt. Humor en ongezouten maar eerlijke kitiek maken deel uit van de Amsterdamse brandweerman. En omdat ik al foto's via mijn mail mocht ontvangen van de Thailandgangers waarop we alleen maar vrolijke gezichten zagen gingen deze gesprekken erg prettig om maar niet te spreken over het enthousiastme. Tijdens de vergadering heeft Rob Vermeulen (onze voorzitter) zijn waardering uitgesproken over deze reis, alles was zeer goed verzorgd er was zelfs (wat een Amsterdamse brandweerman graag doet)*NIETS* te klagen. De uitgezette reis was helemaal top!!!!!!!!! iedereen is nog vol van de tour. In het bijzonder wordt jij, Jack genoemd als een super gids waarbij je het iedereen naar hun zin hebt gemaakt en met *raad* en *daad* bij stond*.* Ik heb de indruk dat je nu een familielid van de Amsterdamse brandweer geworden bent. Enkele opmerkingen en citaten die ik heb gehoord zijn de volgende, Jack : top gids, innemend, talentvol, als een vader. en wat te denken van "goed nieuws - slecht nieuws" "wakie wakie" en "kost een paar batjes". Ook is er veel waardering voor Ma-Ha de thaise gids welke onontbeerlijk was tijdens de reis en bij de kleine ongevallen. *Het was een super team* en natuurlijk ook het respect voor wat er achter de schermen allemaal door de medewerkers gepresteerd is. Kortom iedereen heeft een geweldige reis ervaring in Thailand mogen opdoen en ik sluit af met de woorden van het bestuur "als er een leuke tour op het programma van Greenwoodtravel komt houden we ons gaarne aanbevolen". Groeten, Ben Gill |
|
Datum: | 24-11-2006 - 12:11:05 |
Naam: | Ab Miedema |
E-mail: | - |
Onderwerp: | wachten op antwoord hoeft niet |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Ik lees nog wel eens reacties van mensen die lang moeten wachten op een antwoord op een verzonden email. Tip: Schrijf in het engels je wensen, dan gaat het sneller. Ik heb binnen 14 dagen een reis van 4 weken door Thailand rond gemaakt via Mr. Kittipong. Op mijn email kreeg ik of dezelfde dag!! of een dag later al weer een antwoord. Verder is Greenwood een prima organisatie. Vorig jaar een rondreis gemaakt door Noord Thailand en Cambodja,waarbij alles apart moest worden geregeld en het was perfect georganiseerd. Als je goed bent dan krijg je het gelukkig ook druk als organisatie. Kwaliteit wordt beloond. | |