Tel:NL 070 250 0062
THAI 66 (0)2 105 4614
Mij Reisplan

Reacties van onze gasten


Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.

Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.


    Datum: 12-01-2007 - 09:01:24
    Naam: koos wiegel
    E-mail: -
    Onderwerp: rondreis thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    hallo, onze reis begon op 15 dec en eindigde op 9 jan.
    wij hebben twee jaar geleden ook een reis van ca. 25 dagen geboekt bij
    greenwood,om dat alles naar wens was besloten wij dit weer te doen,
    helaas verliep dit niet so soepel als twee jaar geleden wij zijn met boeken begonnen in mei,en in dec moesten toch nog div. zaakjes geregeld worden. jammer.bij aankomst in bangkok werden wij niet opgewacht in de papieren stond uitgang A ,die blijkt alleen voor binnenlandse vluchten, wij naar uitgang B maar helaas niemand,gebeld met het nood nummer ,en na een half uur kwam het busje,ik kreeg een envelope in mijn handen gedrukt met de voucers voor de hele vakantie behalve de binnenlandse vluchten, bij prinnce palace aangekomen werden wij daar niet verwacht maar in het oude gedeelte,koffers naar het oude gedeelte gesleept en ons aangemeld , maar nee hoor,we moesten maar naar greenwood gaan . die hebben het toen geregeld,maar het is al niet leuk aankomen.de umphang trekking zou met een bamboe vlot gaan , maar dat is een raft, verander dat in de aanbieding,het is wel leuk.de similan island tour die wij geboekt hadden was de oude versie,dus wij schrokken toen wij in een speedboot werden gezet met nog 32 andere mensen,dan een tocht van 1,5 uur stuiterend over de golven aan gekomen bij een snorkelplaats 30 min. toen afgezet op eiland 4 verder de hele dag niets we hadden voor twee dagen een bungalo
    geboekt,maar op dag twee moesten wij vertrekken ivm. dat de koning zou
    komen. we werden s`morgens om 9.00 uur naar eiland 8 gebracht en moesten daar in een tent slapen, er gebeurde weer niets s`middags vroegen wij of we nog gingen snorkelen maar de gids zij dat er geen boot beschikbaar was, vreemd toch! , dag drie werden we tijdelijk bij een andere groep ingedeeld en gingen snorkelen bij eiland 7 vandaar weer terug naar de pier in phuket, we spraken mensen die een dagtour gedaan hadden ,die hadden meer eilanden gezien dan wij,bij aankomst hebben wij daar over geklaagd en hebben een klein deel van ons geld terug gekrgen,maar het waren voor ons drie verloren dagen,dus greenwood maak zelf deze nieuwe trip eens,aangekomen in chiang mai stond er weer geen busje 45 min gewacht en toen maar weer gebeld,het busje kwam toen 20 min later, ik kan best begrijpen dat jullie het steeds drukker krijgen ,maar op deze manier gaan er steeds meer steken vallen en dat is jammer.
    groetten koos wiegel
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste families Wiegel en Jonkman,

    Bedankt voor het schrijven in ons gastenboek.

    De nieuwe Suvarnabhumi luchthaven is niet goed georganiseerd en daar hebben wij allemaal last van.
    Vandaar dat binnenkort de oude luchthaven Don Muang weer opengaat.
    We wachten klanten op bij uitgang A, dit schrijven we ook in onze correspondentie, daar wij niet weten of klanten bij uitgang B of C naar buiten komen. Het levert verwarring op en vandaar dat we sinds kort ook een plattegrond van de aankomsthal meesturen met de correspondentie.

    Hetzelfde geldt voor het Prince Palace Hotel, we hebben nu drie recepties. Waar halen we en zetten we klanten af?
    Iedereen wil zo gemakkelijk mogelijk afgezet en opgehaald worden. Tussentijds veranderen klanten van kamer, waar haalt de chauffeur de klanten weer op?
    We moeten dus keuzes maken om geen misverstanden te krijgen. Natuurlijk argumenteren sommige klanten dat het niet handig is om van het de Prince Suites naar het hoofdgebouw te gaan om daar afgehaald te worden.
    Daar hebben ze gelijk in maar er zijn altijd
    Datum: 11-01-2007 - 09:01:53
    Naam: JPols
    E-mail: -
    Onderwerp: late reactie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Er is pas gereageerd, na dat wij onze ervaringen in het gastenboek gezet hebben.
    j Pols
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste heer Pols,

    Allereerst de zonnigste groeten vanuit een heerlijk warm en zonnig Bangkok !

    Naar aanleiding van onze email correspondentie doen wij u de volgende informatie toekomen.

    Mijn collega, waar u ook eerder meer gecorrespondeerd heeft, Phawinee Baker heeft uitgezocht betreffende uw gemiste transfer. Ook betreffende de accommodatie in het Ko Tao Resort.

    Uw andere opmerkingen heb ik reeds in een eerdere email aan u beantwoord.

    Betreffende uw laatste opmerking in ons gastenboek het volgende.

    Ik schreef u aan op
    Datum: 11-01-2007 - 04:01:19
    Naam: Fam pols
    E-mail: -
    Onderwerp: Klacht
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    3 januari teruggekomen van onze reis Thailand,georganiseerd door Greenwood travel, Wij zijn dus niet zo gecharmeerd van dit reisburo,
    Tijdens onze reis zijn er talloze dingen misgegaan. Wij hebben toen vaak contact opgenomen met greenwood,En gevraagd of daar iets aan gedaan kon worden.(zoals een driepersoonskamer die we geboekt hadden in elk hotel,en er werd overal een inklapbedje bijgezet waar je na een uur al een hernia van kreeg,volgens greenwood is dat normaal,Maar wat blijkt tot onze grote verbazing, bij elke receptie navraag gedaan,was er bij ieder hotel een normale driepersoonskamers aanwezig met normale bedden)Volgens ons is dat dan toch niet zo moeilijk te regelen.
    Maar het leukste komt nog.transfer geboekt en betaald,volgens greenwood zou hij ons om 19.30 op halen en naar de airport brengen,Er is niemand komen op dagen,veel gestres want we moesten ons vliegtuig halen,greenwood gebeld (een speciaal nummer in geval van nood)geen gehoor,volgens mij moeten ze nu nog opnemen.
    En dan thuis gekomen 8 dagen geleden,een klacht via e-mail gestuurd, En wederom tot onze verbazing nog niks van gehoord.
    Wij heben zelf twee bedrijven,als er een klacht binnenkomt weten wij niet hoe gauw we die moeten oplossen,dus voor ons is dit onvoorstelbaar!!!!!!!!!
    Fam Pols


    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste heer Pols,

    Allereerst de zonnigste groeten vanuit een heerlijk warm en zonnig Bangkok !

    Natuurlijk is het uw goed recht om in ons gastboek een opmerking / klacht te plaatsen.
    We hebben u reeds aangeschreven dat we het een en ander moet onderzoeken betreffende uw opmerkeningen klachten zoals hieronder.

    Uw email is netjes in mijn inbox aangekomen en ik zal het voor u uitzoeken.
    Alvast mijn excuses want stress hoort niet bij vakantie.


    Betreffende een extra bed vermelden we altijd duidelijk op onze site dat dit een opvouw bed is.

    De check-in tijd bij hotels in Thailand is meestal 13.00 uur.
    Ook dit staat vermeldt en is tijdens onze correspondentie naar u verzonden.
    Zie de link hieronder.

    Wat u MOET weten voordat u vertrekt naar zonnig Thailand? KLIK HIER !
    - DE PRIJZEN & TIJDEN VAN VLIEG-, BUS-, BOOT- & TREINTICKETS ZIJN ONDERVOORBEHOUD VAN WIJZIGING!!
    Uw reisschema wat u van Green Wood Travel per email ontvangt is een globaal overzicht programma.
    Correcte ophaal- en vertrektijden staan op uw Green Wood Travel vouchers en tickets. Mocht er iets niet duidelijk zijn betreffende uw vouchers of tickets neem dan contact op met Green Wood Travel in Bangkok.
    Voor informatie over hotel renovatie kijk op www.greenwoodtravel.nl bij de door u geboekte hotels!

    Hoe laat kan ik mijn kamer op en tot hoe lang?
    Voor bijna ieder hotel in Thailand geldt: check-in tijd is 13:00 uur & check-uit tijd is 12:00 uur !!!
    Wenst u voor 13:00 uur de kamer te betrekken dan moet u een extra nacht ervoor boeken. Als u na 12:00 uur de kamer wilt aanhouden dan kunt u meestal tot 18:00 uur een daggebruik bijboeken. Wilt u de kamer langer dan 18:00 uur aanhouden dan betaalt u weer een extra nacht.


    SYMBOOLVERKLARING
    Datum: 10-01-2007 - 14:01:14
    Naam: Xavier
    E-mail: -
    Onderwerp: Verlaging brandstoftoeslag per 01 november 2006
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Krijgen we nu 10 euro terug op een ticketje Schiphol-Bangkok retour?


    Laatste Nieuws 2006

    Verlaging brandstoftoeslag per 01 november 2006
    Als gevolg van de dalende brandstofprijzen op de wereldmarkt, heeft het hoofdkantoor van China Airlines in Taipei besloten, de brandstoftoeslag per 01 november a.s. op de routes tussen Europa en Azie te verlagen.

    De huidige brandstoftoeslag van Euro 65,00 per inter-continentale sector Amsterdam
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste heer Gernaey,

    Bedankt voor u schrijven. Zoals u waarschijnlijk weet zijn maar een paar dingen zeker in het leven. Een daarvan is het betalen van belasting. U heeft betaald voordat de laatste brandstoftoeslag teruggedraaid werd. Geen terugave van 2 x
    Datum: 10-01-2007 - 12:01:13
    Naam: Bert en Trudy Veenendaal
    E-mail: -
    Onderwerp: Het was weer fijn om in Thailand te zijn.
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Net terug van onze vakantie willen we jullie laten weten dat we het wederom heerlijk hebben gehad. Dat komt mede door jullie organistie, want je kunt er, zo heeft onze ervaring geleerd, volledig op vertrouwen dat de gemaakte afspraken met jullie stipt uitgevoerd worden. We twijfelden even in de twee weken voor vertrek toen de papieren maar niet toegestuurd werden want dat waren we eigenlijk niet gewend. Maar eenmaal in Thailand bleek alles perfect geregeld en is het vertrouwen in jullie weer helemaal terug. Ook jullie partners op Koh samui en Phuket bleken zeer betrouwbaar. Onze volgende vakantie zullen we dan ook zeker weer via jullie gaan boeken.
    Nogmaals bedankt !
    Trudy en Bert Veenendaal
    Datum: 08-01-2007 - 15:01:25
    Naam: susanne
    E-mail: -
    Onderwerp: ik heb alles binnen
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    ik heb alles binnen green wood. ik heb er wel vaak voor moeten bellen en ik had het liever iets eerder gehad maar alles klopt perfect! Misschien was het ook goed gekomen als ik niets had laten horen maar met nog 5 dagen wachten voor vertrek vind ik dat iets te kort. het wordt vast heerlijk. Bedankt voor de hulp en ik laat het weten als ik terug ben.
    groetjes Susanne
    Datum: 07-01-2007 - 08:01:14
    Naam: Marcel en Diny
    E-mail: -
    Onderwerp: Tot in de puntjes....
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wederom willen wij Ernst Otto en zijn team bedanken voor de verzorging van onze laatste vakantie (december 2006) in Thailand! Echt alles, onze wensen.... en het vervoer was weer tot in de puntjes goed geregeld! Tot een volgende keer.. Marcel & Diny
    Datum: 04-01-2007 - 16:01:17
    Naam: wilma bloot
    E-mail: -
    Onderwerp: rondreis thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    de tweede rondreis die ik maak,
    verschillende gidsen spreken wel heel weinig engels!!!voor een gids, dus weinig of geen informatie.
    ruim twee uur moeten wachten op vervoer naar het vliegveld.
    sommige excursies zijn erg simpel en komen heel "goedkoop" over, zoals
    slangen, apenshow, vlinder tuin??
    vond river kwai leuk en eens wat natuur!!
    verder genoten van m'n vakantie
    Datum: 02-01-2007 - 16:01:31
    Naam: Martin Beumer
    E-mail: -
    Onderwerp: Mijn ervaringen met Ernst Otto Smit en zijn staf
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Bij deze wil ik Ernst Otto bedanken voor de prachtige reis die ik jaren geleden hebt gemaakt en waar hij onze reisleider was. Aan deze vakantie heb ik veel te danken, daar ik na deze vakantie ,Thailand als mijn tweede vaderland ben gaan beschouwen. Ernst wist op zijn eigen hartelijke manier ons een geweldige tijd te geven. Nu een tiental jaren verder kom ik nog steeds naar Thailand en heb ik mijn vrouw ontmoet, waarmee ik twee lieve kinderen hebt gekregen.
    Ook wil ik Mathieu groeten !

    Mijn dank voor al die prachtige indrukken waar jullie mijn gids waren.

    Groeten

    Martin Beumer
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste Martin of moet ik zeggen Beumer Boys?

    Bedankt voor je schrijven en vergeet niet even op bezoek te komen als je in zonnig Bangkok bent!

    Met vriendelijke groet, Green Wood Travel

    Ernst-Otto Smit
    Datum: 25-12-2006 - 20:12:59
    Naam: Wolsink Marije
    E-mail: -
    Onderwerp: als er een vacature beschikbaar is.
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Geachte l.s.

    Ik woon met mijn gezin sind's 7 maanden in Thailand (Nongprue). Ik ben al een aantal malen naar Bangkok geweest en heb daar geboekt via Greenwood. Ik vind het een geweldige organisatie en hoop dat als er in Pattaya een vacature vrij komt ik een bericht krijg.

    M.V.G. Marije Wolsink
    Datum: 19-12-2006 - 03:12:49
    Naam: Marian Prooi
    E-mail: -
    Onderwerp: eethuisje
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Is er iemand die in de buurt van het Prince Palace hotel een restaurantje/eethuisje weet.
    graag reactie, wij vinden de restaurants in het Prince Palace te groot en zeker te koud, wel is het eten prima.
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste Marian,

    Wij maken nu een nieuw plattegrond met alle restaurants op loopafstand van het Prince Palace Hotel.

    Genoeg opties van Italiaans, Chinees-Thais, Elvis restaurant etc etc. Teveel om op te noemen.
    Kom naar het kantoor van Green Wood Travel op de 14e etage.
    Wij geven de beste culinaire tips.

    Met vriendelijke groet,
    Ernst-Otto Smit
    Datum: 07-12-2006 - 18:12:52
    Naam: grEen
    E-mail: -
    Onderwerp: Boeken
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Sinds wij kontakt opgenomen hebben met Greenwood Travel, zijn onze reserveringen op korte termijn bevestigd. Zeer tevreden, wat wil je nog meer ???
    Datum: 01-12-2006 - 04:12:59
    Naam: Rob van Barneveld
    E-mail: -
    Onderwerp: even een bedankje
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:

    Hallo Ernst en medewerkers.

    Bij deze wil ik jullie bedanken voor de prima begeleiding van onze reis. Alles klopte. Zowel de accomodaties als de transfers naar Jomtien en terug naar de luchthaven. Ook in het Prince Palace Hotel hebben we genoten van de luxe. Op de heenreis waren de stoelen prima geregeld en op de terugreis hebben wij d.m v. bijbetaling toch nog 4 Dynasty stoelen te pakken weten te krijgen,dat is echt top en een unieke service van China Airlines.
    Voor een volgende trip horen jullie weer van ons.

    met vriendelijke groet,
    Rob en An van Barneveld
    Datum: 30-11-2006 - 14:11:52
    Naam: Fam. van Meerwijk
    E-mail: -
    Onderwerp: Maart 2007
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Omdat ik volgend jaar nogal vroeg vakantie heb ben ik snel begonnen informatie in te winnen bij u over een vakantie in Thailand. Dit is uitstekend verlopen i.s.m. Mevr. P. Baker. Meestal binnen de paar dagen antwoord van haar op vragen. Dank hiervoot.
    Datum: 30-11-2006 - 05:11:43
    Naam: Ans en Bert Smeenk
    E-mail: -
    Onderwerp: Myanmar
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Momenteel zijn wij aan een wereldreis van 2 jaar bezig. Wij vonden dat Myanmar niet mocht ontbreken. Wij hebben absoluut geen spijt dat wij naar dit prachtige land zijn geweest. Het is ongelofelijk dat de tijd hier zo lang heeft stilgestaan. De mensen zijn vreselijk aardig en de natuur is schitterend. Via Greenwood hebben wij 6 dagen rondgereisd en wij hebben in prachtige hotels/locaties gelogeerd. Echt een aanrader. Op onze eigen website www.ansenbert.nl is ons reisverslag terug te vinden voor nog meer voorpret.
    Datum: 29-11-2006 - 09:11:37
    Naam: Fam Taal
    E-mail: -
    Onderwerp: reactie op antwoord van Greenwood
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste Ernst Otto,
    Bedankt voor de oplossing en daarmee het herstellen van ons vertouwen in Greenwood. Wij vinden deze zeer acceptabel.
    Nogmaals een bewijs dat jullie een klantgericht en een uitstekend bedrijf zijn waar je met een gerust gevoel je vakantie kan boeken. Wat wij dan ook voor de 4e keer gedaan hebben

    Groetjes Fam Taal
    Datum: 28-11-2006 - 09:11:05
    Naam: Fam Taal
    E-mail: -
    Onderwerp: Onze vakantie van 01 nov tot 26 november
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste mensen van Greenwood,
    Wij zijn sinds enige dagen weer terug in Nederland en hebben ons weer zeer vermaakt in het warme en fraaie Thailand. Ook dit keer(dit was de 4e keer) was het weer goed georganiseerd door de mensen van Greenwood. De gids, de chauffeur, de hotels, treinreizen, boottrips de transfers en de retourvlucht vanaf Samui waren weer goed gepland en georganiseerd. Toch hebben wij een paar punten waar wij jammer genoeg minder tevreden over zijn en zijn van dien aard dat ik ze toch wil delen met de andere mensen die gebruik willen gaan maken van de diensteverlening van Greenwood. Een van deze punten is dat we bij een 3-tal hotels te maken kregen met verbouwingen die aan de gang waren
    (Prince Palace, Coral Grand en Central Hotel). Wij vinden dat wij hier beter over geinformeerd dienden te worden (nu is dat nl niet gebeurd). In sommige hotels hebben wij er aadig last van gehad. Tevens is het ons opgevallen dat er transferkosten inrekening wordt gebracht terwijl deze ons achteraf gratis werden aangeboden (bijvoorbeeld de speedbootferry van Koh Tao naar Koh Samui is inclusieg gratis vervoer naar je hotel op Samui) Wij vnden dit een kwalijke zaak. Ook bemerkte wij wel een heel erg hoog tarief voor de vlucht van Samui naar Bangkok zijnde Bth 4.000,- terwijl de eerste en laatste vlucht tegen een veel voordeliger tarief worden aangeboden en was het tarief dat in rekening werd gebracht voor de treinreis het dubbele wat op het treinkaartje stond. Wij begrijpen dat jullie ook
    (iets) willen verdienen aan het organiseren aan deze reizen maar het moet niet zo zijn dat deze exorbitant zijn. Wij zullen zeker nog een aantal keren Thailand willen bezoeken maar ondanks de zeer goede kwalieit van diensten van Greenwood wten wij niet zeker of dit via Greenwood zal zijn.

    Des al niettemin dank ik Greenwood voor het organiseren van deze toch wel fijne vakantie
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste familie Taal,

    Bedankt voor uw schrijven in ons gastenboek.

    Fijn om vernemen dat u weer een goede vakantie in Thailand heeft gehad, wij genieten ook iedere dag in dit heerlijke land.

    Natuurlijk zoeken we meteen uit als er iets niet correct is.

    Betreffende de verbouwingen. Wij publiceren dit meteen op onze website indien de hotels ons informeren. Dit laatste is een probleemkindje. De hotels informeren ons vaak niet. Als klanten ons bellen vanuit een hotel waar renovatie is en het hotel heeft verzuimd dit te melden dan kunnen wij kosteloos onze klanten verhuizen naar alternatieve accommodatie. Goed om te weten voor een volgende keer!
    Ik vind het heel vervelend dat u overlast gehad heeft van verbouwingen in de hotels waar u verbleef.

    De renovatie in het Prince Palace Hotel was gepubliceerd.
    Renovation start from: 01/06/06 to 30/11/06 :

    Room renovation: please be informed that from 01 July until late November 2006, Prince Palace Hotel will renovate all the rooms floor by floor in the Main building.
    In the rooms the following we be replaced; carpets, wallpaper, furniture, lighting, mattresses and bathroom fixtures. One floor of the hotel will be closed at the time, services will be available at other floors.
    Please be advised there will be no noise or any inconvenience for the hotel guests !!!

    Ik zal in ons informatie bulletin klanten erop wijzen om te controleren of er renovatie is in hotels waar zij overnachten.

    U heeft teveel betaald <1,350THB> voor de transfer van Koh Tao naar Koh Samui.
    De prijs is 650 THB per persoon en niet 1,100 THB zoals wij u berekend hebben.
    De prijs van 1,100 THB pp. is van Chumphon naar Koh Samui.
    Voor transferprijs informatie klik: http://www.greenwoodtravel.nl/transfers.php#


    De transfers van en naar de pier op Samui en van en naar de hotels wordt in de regel door Green Wood Travel zelf uitgevoerd. De gedeelde transfers van Lomprayah zijn in de regel niet erg betrouwbaar en klanten hebben diverse keren de boot gemist omdat een Lomprayah minibus niet kwam opdagen.
    U bent echter met de Lomprayah minibus meegereden ipv. onze minibus. Wij hebben per abuis ook een transfer met Lomprayah geboekt (= 50 THB pp.
    Datum: 28-11-2006 - 07:11:02
    Naam: kreemers
    E-mail: -
    Onderwerp: aanvraag code
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Hoi hier dan nogmaals een verzoekje voor de code
    (zie mijn vorige mailtjes)

    groeten godelieve en leo kreemers
    Datum: 27-11-2006 - 04:11:17
    Naam: Ben Gill
    E-mail: -
    Onderwerp: Amsterdamse Brandweer Reunisten Vereniging
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:

    Aan Ernst, Jack en alle medewerkers,

    Goedenmiddag hier bericht uit een somber bewolkt Nederland. Gisteren
    vond de jaarlijkse ledenvergadering van de A.B.R.V. plaats waarbij de
    activiteiten van afgelopen en komend jaar met de leden zijn besproken.
    Voor mij was dit de aanleiding om de stemming te peilen bij degenen die de Thailand rondreis hadden meegemaakt. Ik had er al verschillende mogen aanhoren, maar dit was de gelegenheid om bijna iedereen te vragen hoe zij dit avondtuur ervaren hadden. In mijn 27 jarige loopbaan in de uitrukdienst bij deze brandweer weet ik hoe ongeveer de mentaliteit in elkaar steekt. Humor en ongezouten maar eerlijke kitiek maken deel uit van de Amsterdamse brandweerman.
    En omdat ik al foto's via mijn mail mocht ontvangen van de
    Thailandgangers waarop we alleen maar vrolijke gezichten zagen gingen
    deze gesprekken erg prettig om maar niet te spreken over het
    enthousiastme. Tijdens de vergadering heeft Rob Vermeulen (onze
    voorzitter) zijn waardering uitgesproken over deze reis, alles was zeer goed verzorgd er was zelfs (wat een Amsterdamse brandweerman graag doet)*NIETS* te klagen. De uitgezette reis was helemaal top!!!!!!!!! iedereen is nog vol van de tour.
    In het bijzonder wordt jij, Jack genoemd als een super gids waarbij je
    het iedereen naar hun zin hebt gemaakt en met *raad* en *daad* bij
    stond*.* Ik heb de indruk dat je nu een familielid van de Amsterdamse
    brandweer geworden bent. Enkele opmerkingen en citaten die ik heb
    gehoord zijn de volgende, Jack : top gids, innemend, talentvol, als een vader. en wat te denken van "goed nieuws - slecht nieuws" "wakie wakie" en "kost een paar batjes". Ook is er veel waardering voor Ma-Ha de thaise gids welke onontbeerlijk was tijdens de reis en bij de kleine ongevallen. *Het was een super team* en natuurlijk ook het respect voor wat er achter de schermen allemaal door de medewerkers gepresteerd is.
    Kortom iedereen heeft een geweldige reis ervaring in Thailand mogen
    opdoen en ik sluit af met de woorden van het bestuur "als er een leuke tour op het programma van Greenwoodtravel komt houden we ons gaarne aanbevolen".

    Groeten,
    Ben Gill
    Datum: 24-11-2006 - 12:11:05
    Naam: Ab Miedema
    E-mail: -
    Onderwerp: wachten op antwoord hoeft niet
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Ik lees nog wel eens reacties van mensen die lang moeten wachten op een antwoord op een verzonden email. Tip: Schrijf in het engels je wensen, dan gaat het sneller. Ik heb binnen 14 dagen een reis van 4 weken door Thailand rond gemaakt via Mr. Kittipong. Op mijn email kreeg ik of dezelfde dag!! of een dag later al weer een antwoord. Verder is Greenwood een prima organisatie. Vorig jaar een rondreis gemaakt door Noord Thailand en Cambodja,waarbij alles apart moest worden geregeld en het was perfect georganiseerd. Als je goed bent dan krijg je het gelukkig ook druk als organisatie. Kwaliteit wordt beloond.