Reacties van onze gasten
Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.
Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.
Datum: | 27-02-2007 - 02:02:15 |
Naam: | Johan & Yvonne |
E-mail: | - |
Onderwerp: | 10 Punten! |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Hallo allemaal bij Greenwood,
Bij deze willen we jullie allemaal bedanken voor de service en de perfecte organisatie van onze reis door Thailand en Cambodja. Alles klopte en liep op rolletjes. Mede door de goede organisatie staat deze vakantie in ons geheugen gegrift! Groeten Johan & Yvonne |
|
Datum: | 22-02-2007 - 09:02:45 |
Naam: | Wim en Rianne van Dijke |
E-mail: | - |
Onderwerp: | goede vakantie. |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Beste Guy v/d Schoot.
Wij hebben een heel erg fijne vakantie gehad mede ook doordat alles heel erg goed was geregeld,ook jullie medewerkers in het Prince Palace,en niet te vergeten de medewerker op Phuket daarvoor bedankt. Wel hadden we even stress doordat de E mail tickets slechts een dag voor vertrek binnen waren, maar dat waren we snel vergeten. We zitten al weer plannen te maken voor een volgende trip,als dit door kan gaan zullen we zeker proberen bij jullie te reserveren. Met vriendelijke groet; Wim en Rianne van Dijke. |
|
Datum: | 21-02-2007 - 09:02:39 |
Naam: | corina de keizer |
E-mail: | - |
Onderwerp: | recensie vakantie |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
wij zijn net een paar dagen terug van onze reis, ook wij hebben met spanning gewcht op de reisbescheiden, waren bij de spam terecht gekomen een vaker voorkomend probleem begrijp ik. We hebben een geweldige vakantie gehad onze chauffeur was ontzettend aardig en een rustige en zekere bestuurder. (Suppor). Wel kwamen wij er pas in Bangkok achter dat wij een hiaat hadden in onze boeking van twee dagen. wij hebben dit zelf ook niet opgemerkt omdat we de kamers in Bangkok hadden laten upgraden, dit stond er niet echt duidelijk. Jack had dit wel moeten opmerken denken wij. Maar goed wij hadden zelf ook beter op moeten letten. Jullie adviseerden toen dat 3 nachten River Kwai lang genoeg was, achteraf hadden wij daar toch nog langer willen blijven omdat daar erg veel te zien is, eigenlijk meer dan in Hua Hin.
Bedankt en tot de volgende keer. |
|
Datum: | 18-02-2007 - 06:02:58 |
Naam: | stijn cocquyt |
E-mail: | - |
Onderwerp: | isaan rondreis |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Beste Greenwood,
in november voor het eerst naar Thailand geweest. De Isaan rondreis geboekt bij jullie, alsook een strandvakantie. Wij vonden het zoals anderen wel spannend, om maar pas op het vliegveld van Bangkok vouchers te ontvangen, en van dan af pas te beseffen dat alles zowat gelukt is.. Maar het moet gezegd : jullie hebben prima werk afgeleverd, alles was prima in orde ! De Isaan rondreis was werkelijk fascinerend, met als enige nadeel : nogal veel in het busje zitten ... maar je ziet dan ook werkelijk bijna alle delen van het land, vooral de niet toeristische gebieden waren super. Ook onze hut op het strand van Koh Tao was geweldig! Bedankt Greenwood en tot een volgende keer! Hierbij graag de groetjes aan de gidsen Soi en Anan en de chauffeur Sawek, wat een toffe kerel. Als wij terugkomen naar Thailand, boeken we zeker terug bij Greenwood. |
|
Datum: | 18-02-2007 - 03:02:00 |
Naam: | Erik Nap |
E-mail: | - |
Onderwerp: | reis thailand |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Beste Greenwooders,
Even een kort verslag van onze reis in januari. Gevlogen met China Airlines dynastie class, voortreffelijk, aankomst en afhalen alles op tijd. 2 dagen in het Prince Palace, met een enorme kledingmarkt een snoepwinkel voor de liefhebber. Met de dagtrein naar Chiang Mai, goed verzorgd, wel wat lang en niet de luxe die we hier kennen. In Chiang Mai de Flora bezocht en fietstocht van 2 dagen gedaan met overnachting in een tot resort omgebouwd tabaks opslag, werkelijk geweldig. Alle kleine paden en wegen gezien tot aan een oude nog in stand zijnde lepra kolonie. Via Bangkok naar Hua Hin, een aanrader, rustig en toch levendig voor elk wat wils. Daarna naar Pattaya, daar lijkt er elk jaar meer lawaai bij te komen dus veel bezocht in de omgeving, maar volgend jaar een iets rustiger plekje. Special thanks to Phawinee, for the solutions and help to changes the scedule. Tot de volgende reis, vriendelijke groeten Maudy & Erik Nap |
|
Datum: | 13-02-2007 - 14:02:34 | |
Naam: | grEen | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | boeking | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
enige tijd geleden heb ik een bevestiging ontvangen waarin nog 1 wijziging moest worden aangebracht. Dit is besproken met Jack van Lieshout met de belofte een nieuwe bevestiging te versturen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Telkens de automatisch verstuurde e-mail van jullie met de belofte van een antwoord binnen 7 werkdagen wordt ook erg frustrerend. Ik neem aan dat het toch de normale gang van zaken is dat wanneer er iets wordt gewijzigd dit opnieuw wordt bevestigd. Ik heb er hierdoor nu niet echt een goed gevoel bij dat alles goed geregeld gaat worden, dus vandaar probeer ik het langs deze weg, misschien komt er dan iets eerder een reactie. Ik verwacht dus een nieuwe bevestiging, ontvang ik deze niet dan ga ik ervan uit dat ik jullie kant op geen enkele verplichting meer heb en ga ik elders een boeking doen. | ||
|
Datum: | 11-02-2007 - 14:02:45 |
Naam: | R. Teernstra |
E-mail: | - |
Onderwerp: | ervaringen |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
In nov. 2006 en januari zijn wij via de bemiddeling van greenwoodtravel naar Thailand en Cambodja geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat wij het nogal spannend vonden vooral de 1e keer of het allemaal wel goed zou gaan, je kunt toch niet even snel langsgaan of overleggen. Vooral het feit dat je je vouchers pas ontvangt als je in thailand aankomt vind ik niet ideaal dat verhoogt de spanning toch of alles wel klopt en goed zal gaan. Uiteindelijk is de 1e keer in november alles goed verlopen, op een paar kleinigheden na. Wij werden niet opgewacht bij het vliegveld in Bangkok, later bleek dat er wel iemand had gestaan maar op een andere plek dan wij. Dit is na een telefoontje naar Greenwood snel opgelost en we werden snel alsnog opgehaald. Eenmaal in Cambodja werden wij ook niet opgehaald maar hebben toen zelf een taxi geregeld waar wij het geld binnen een dag van terug hebben gekregen, dus dat was ook snel opgelost. Het is niet leuk als je staat te wachten en er komt niemand maar we hebben geleerd om dan maar zelf wat te regelen en dan komt het toch wel goed. Helaas moesten wij in november onze reis door familieomstandigheden afbreken en werden adequaat door Greenwood te woord gestaan. Ook hebben zij er zorg voor gedragen dat wij een gedeelte van de gemaakte hotelkosten terug kregen. De laatste keer was voor 2 weken in Thailand, wij vlogen vanuit Amsterdam op de dag van de erge storm en hadden toen 18 uur vertraging. We hebben aan het begin van de dag doorgebeld dat we waarschijnlijk vertraging zouden hebben en of ze hier met de transfer rekening mee wilden houden. Dit bleek prima geregeld, en toen we in Bangkok aankwamen was het veel te laat om nog door te kunnen reizen naar KOh Chang, Greenwood travel had dit voorzien en voor ons een overnachting in het prince palace hotel geboekt en in de ochtend de transfer naar Koh Chang. Prima service dus!! Het 2e hotel wat wij geboekt hadden het KC Grande hotel een standaard kamer vonden wij echt afschuwelijk, klein, een gorig badkamertje waar het water niet wegliep, en alles bij elkaar iets waar wij zo snel mogelijk weg wilden. Ook hierbij heeft Greenwoodtravel ons erg adequaat geholpen, gelukkig konden wij de volgende dag weer terug naar het Sea Vieuw resort wat wij een geweldig hotel vonden in alle opzichten ook Qua prachtige ligging. Ik blijf het spannend vinden om te boeken en niet zo gemakkelijk je spullen te ontvangen maar wij vinden desondanks Greenwood travel een aanrader. |
|
Datum: | 08-02-2007 - 05:02:24 |
Naam: | Carla en Jochem Verheij |
E-mail: | - |
Onderwerp: | We hebben genoten in Thailand |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Beste mensen van Greenwood Travel, en met name Pawinee.
We willen jullie bedanken voor de geweldige vakantie. We hadden vanuit thuis achter de computer onze hele reis gepland (van Bangkok, naar Mae Sot via Chang Mai naar de eilanden) en Pawinee heeft dit helemaal aan elkaar gebreid. GEzorgd dat alles vlekkeloos verliep, en dat er op ieder vliegveld of ferry iemand stond om ons op te halen. (afgezien van |
|
Datum: | 04-02-2007 - 07:02:56 | |
Naam: | U.A.E. Felter | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | reis | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
L.S.
Mr. Kittipong Photisathain heeft mij een offerte gestuurd. Via reply heb ik dit beantwoord.Ik krijg echter steeds mijn mails terug,terwijl ik al op 10 februari moet vertrekken. Ook verzending naar reservering@greenwood.nl of kittipong@greenwood.nl of .com of kittipongphotisathain@greenwood.nl en .com lukt niet. Mogelijk doe ik iets verkeerd ? Ik hoop dat het lukt dit probleem op te lossen,zodat ik alsnog kan vertrekken. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, U.A.E. Felter |
||
|
Datum: | 28-01-2007 - 06:01:43 | |
Naam: | Annemarie | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | boekingen | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Geachte Heer Mevrouw, Wij wachten al geruime tijd op onze boeking, of alles geboekt kan worden. Gestuurd 21 jan via boekings formulier en nog gebeld. Gisteren weer mail gestuurd.Afz sae-ung@home.nl Vriendelijke groet Annemarie En Vichit Sae-ung In Ciang mai Bangkok Co chang Zie onze mail |
||
|
Datum: | 27-01-2007 - 16:01:42 |
Naam: | fam.van Reenen |
E-mail: | - |
Onderwerp: | reis thailand |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Vrijdag 26-01-2007 zijn wij terug gekomen van onze reis naar thailand.
Wij hebben er enorm van genoten, jammer van de ene keer dat we niet opgehaald werden maar dat is misschien niet jullie fout.Verder was alles perfect geregeld Menam Riverside hotel in Bangkok is een aanrader evenals het Graceland Resort in Phuket. Greenwood Travel bedankt en volgende keer als we weer naar Thailand gaan,weten we jullie te vinden. Met Vriendelijke Groet Ron en Helma van Reenen en Kids |
|
Datum: | 27-01-2007 - 07:01:11 |
Naam: | Wim van den Haak, Gerard Terweij |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Bedankt voor de Supertour! |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Beste mensen,
Via BMair reizen hadden wij de Supertour vanaf 31 dec. 2006 t/m 16 jan .2007 geboekt. Alles is prima volgens reisschema verlopen. We hebben van alles goed kunnen genieten en zijn zeer tevreden in Nederland terug gekomen. We willen in het bijzonder nog even onze reisgids in Bhangkok en de River Kwai de heer Maha hartelijk bedanken voor zijn goede en vriendelijke en 'ooghebbend voor de gasten' manier van begeleiden. We mistten hem bij de andere touren in Thailand. Komend december weer naar Thailand en dan misschien de eilandentour. Met vriendelijke groeten, Gerard en Wim |
|
Datum: | 23-01-2007 - 11:01:23 | |
Naam: | Feller | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | offerte Koh Samui | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
vanaf 16 januari 2007 zijn we al bezig om een
bevestiging te krijgen van onze hotels op Koh Tao en Koh Samui. 22 januari hebben wij een fax gestuurd daar onze tickets 23 januari verlopen, deze hebben we vandaag moeten cancellen. Waarom geen reactie??? We hebben vorig jaar naar tevredenheid een reis naar Cambodja geboekt, erg jammer dit. |
||
|
Datum: | 23-01-2007 - 08:01:34 | |
Naam: | kim budding | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | bevestiging boeking tickets | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
4 januari heb ik een bericht gestuurd aan Jack, maar tot op heden heb ik niets vernomen. Vorige week heb ik nogmaals een mail gestuurd naar het algemene email adres, ook hier heb ik helaas nog geen antwoord op. Zoals ik heb gelezen in jullie gastenboek, kan het komen door het hotmail adres. Daarom een ander adres: kim.budding@tiscali.nl. | ||
|
Datum: | 22-01-2007 - 05:01:12 | |
Naam: | van der struif | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | ||
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Ook wij zitten op een reactie te wachten. We zijn al van af 25-12-06 met tussen possens aan het mailen maar krijgen alleen een automatiche reactie hier op terug.
Positiefe reactie van vrienden gehad dat greenwood prima was dus vandaar dat we in zee willen met green wood.Maar nu gaan we twijfelen of we dat nog wel willen. ? |
||
|
Datum: | 21-01-2007 - 11:01:21 | |
Naam: | Daniels | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Niet erg tevreden! | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Wij zijn in dec2006/jan2007 in Thailand geweest. Wij wilden alles op de bonnefooi doen maar omdat het hoogseizoen was werd ons dat door een medewerker van GWT ten zeerste afgeraden. Vandaar dat we toen op advies van GWT de rest van onze vakantie hebben geboekt, bij GWT dus. Daar hebben wij enorm veel spijt van. We kunnen ons hele relaas hier opschrijven maar het komt het erop neer dat onze mening is dat GWT erg amateuristisch en onfair werkt. Nu ik in dit gasenboek enkele van de antwoorden van de heer Ernst-Otto Smit heb gelezen verbaast me het dat zoveel mensen wel positief zijn over GWT. Zijn antwoorden staan bol van (soms erg zwakke) excuses en dat is precies wat wij continu hebben meegemaakt de afgelpen weken, in ieder contact met GWT! Telefonisch zijn ze niet of slecht te bereiken. Afspraken worden niet nagekomen, we hebben uren aan de telefoon in de wacht gestaan (wie betaalt dat?! Denk daar eens aan GWT!) omdat dingen die uitgezocht zouden zijn dat niet waren en dus op dat moment nog uitgezocht moesten worden. Dat duurde soms enorm lang. We werden continu van het kastje naar de muur gestuurd. Aan het einde van onze vakantie gingen we op een afgesproken tijdstip naar GWT om geld van een geannuleerde trip op te halen, dat was er ook weer niet. Weer van het kastje naar de muur, alerlei slecht excuses. Uiteindelijk nadat we heel boos zijn geworden de volgende dag (!) ons geld terug gekregen.. Heeft ons al met al 2 uur tijd en erg veel ergernis gekost terwijl telefonisch al was toegezegd en we een afspraak op datum/tijd hadden! Nou ja, ik kan nog wel even dorgaan. Van ons krijgt GWT een dikke onvoldoende. Dat was eens maar nooit weer! | ||
|
Datum: | 20-01-2007 - 06:01:45 | |
Naam: | Rogier Kaagman | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | reserveringen | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Hallo,
Wij hebben Zaterdag 6 Januari u een email gestuurd om diverse hotels en transfers te boeken.Na de email verzonden te hebben,kregen we een automatisch antwoord terug dat de mail is ontvangen en dat we binnen 7 werkdagen antwoord zullen krijgen.Wij gaan er dan ook vanuit dat de email ook bij u is aangekomen.We gebruiken geen hotmail of andere van dit soort adressen,omdat die vaak door een spamfilter worden tegengehouden. Vandaag 20 Januari hebben we nog steeds geen antwoord per mail ontvangen.We hebben vandaag ook gebeld,maar de engels sprekende dame kon ons niet verder helpen.Ze zou wel een bericht achterlaten aan een Nederlands sprekende op uw kantoor. Omdat we zeker willen zijn dat alles boekbaar is,willen we toch graag spoedig een antwoord.Mochten bepaalde hotels niet boekbaar zijn,dan hebben we nog enkele weken over om alternatieven te zoeken. Onze ervaringen uit het jaar 2000 waren perfect met Greenwood. Omdat Greenwood blijkbaar door hun scherpe prijzen om wat voor reden dan ook een achterstand oplopen,is erg jammer. We vertrouwen er overigens wel op,dat dit alles wel goed zal komen. Met vriendelijke groeten, Rogier en Jolanda |
||
|
Datum: | 18-01-2007 - 09:01:12 |
Naam: | jhetteling |
E-mail: | - |
Onderwerp: | vakantie |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Dit jaar voor het eerst via internet (GWT) geboekt.We waren wat heuverig,maar het is ons prima bevallen.Bijna alles was prima geregeld door GWT. Eerst een trip naar Angor Wat, gemaakt, met verblijf in het Freedom Hotel (eenvoudig hotel maar schoon de plek, midden in Siem Reap was minder. Erg druk en niets te doen.We zijn verder naar het Tongle Sap meer gegaan wat een geweldige ervaring was om te zien hoe die mensen daar leven.(werd ons afgeraden in het gastenboek, maar zijn blij dat we dit toch gedaan hebben.Daarna onze zoon met zijn gezin opgewacht in Bangkok. (kinderen van 5 en 8 jaar.)Het is heel goed te doen met kinderen, we hebben gefietst in Bangkok, dinner Cruise,Klongtour, alles geweldig.Toen een vierdaagse trip naar Sangklaburi. Dit was werkelijk fantastisch, eenvoudig hotel, maar onze prive gids en chauffeur waren geweldig.Een jungle tour met de olifanten door het water een tocht op een bamboe vlot een tour over de rivier en de treinreis naar de bride on de river kwai in een woord geweldig een hele ervaring zo in de jungle vooral voor de kinderen. Op de terug weg naar de Tijgergrot geweest. Dit viel erg tegen erg commerciel (in het gasten boek was iemand wel entousiast) zo zie je maar wat de een leuk vindt vindt een ander niets aan.Daarna terug naar Bangkok. We hebben daar heel veel gezien en alles met de taxi of tuk tuk heel goed te doen.Daarna met een klein busje naar Koh Chang voor 14 dagen Sea view Resort. Dit hotel is geweldig vlak aan zee en een mooi zwembad. Het eten is er prima en niet duur.Ook op dit eiland hebben we verschillende trips gemaakt.
Bijna alles was prima geregeld door GWT 1 keer fout gegaan met opghalen, het is erg verwarrend bij welke uitgang van het vliegveld je wordt opgehaald,dit loopt niet helemaal vlekkeloos Verder hadden twee extra bedden gevraagd voor de kinderen, heb hier nog verschillende keren over gebeld, maar was blijkbaar moeilijk. Bij aankomst in Bangkok was dit l bed en ook in Sea View was dit zo. Maar de Thaise mensen zijn heel gastvrij en dit was dan ook zo geregeld. In het Sea view moesten we een behoorlijk bedrag bijbetalen maar naar wat heen en weer gepraat hoefden we uiteindelijk niets te betalen. Het was jammer dat de vlucht die we in eerste instantie gepland hadden vol was en we zelf een vlucht moesten regelen. Ons advies is dan ook weet je je vertrek en terug data boek dat eerst, en dan kun je later de rest regelen vooral in de kerst en nieuwjaars periode. Al met al een perfekte vakantie en prima geregeld door GWT. Alle medewerkers bedankt voor het prima regelen en misschien tot volgend jaar. |
|
Datum: | 14-01-2007 - 09:01:47 | |
Naam: | ellen claessens | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | indonesie | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
hallo,
op 3 of 4 januari heb ik een mail gestuurd voor informatie over indonesie. ik heb echter nog steeds geen reactie gehad. (het kan zijn dat ik hierbij het volgende e-mail adres heb gebruikt vogeltje01@hotmail.com, beide adressen heb ik wel gechecked op reacties). bij deze dus nog een keer graag informatie over een (zo veel mogelijk low-budget) -vakantie naar indonesie van 2 weken voor 2 personen in de maand juli 2008. graag willen wij enkele dagen duiken (stuk of 4). verder willen wij veel zien/doen: natuur (op zn minst 1 vulkaan), cultuur en een dagje strand is ook wel lekker. hoeveel zou dit ons ongeveer gaan kosten? hotels hoeven niet luxe te zijn (we hebben afgelopen jaar beiden gebackpacked en zijn dus gewend aan budget accomodatie). alvast bedankt voor de moeite. groetjes ellen en ellen |
||
|
Datum: | 13-01-2007 - 16:01:48 | |
Naam: | grEen | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | thailand | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
zijn alle rondreizen voor 2 personen of kan ik ook als 1 persoon boeken | ||
|