Tel:NL 070 250 0062
THAI 66 (0)2 105 4614
Mij Reisplan

Reacties van onze gasten


Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.

Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.


    Datum: 30-12-2011 - 10:12:50
    Naam: bennie kox
    E-mail: -
    Onderwerp: Bedankje
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Hoi Greenwoodtravel,ik heb zojuist een gratis vrijkaartje gekregen voor Vakantiesalon Vlaanderen.Bij deze wil ik jullie daarvoor bedanken.En ja ik kom zeker even langs groetjes vanuit Eindhoven.
    Datum: 28-12-2011 - 22:12:15
    Naam: IVO JANSEN
    E-mail: -
    Onderwerp: DANK
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    net een gratis toegangsticket voor het Vlaamse vakantiesalon ontvangen. heel hartelijk bedankt, ik zie jullie in Antwerpen !
    Datum: 21-12-2011 - 16:12:01
    Naam: E en F ten Napel
    E-mail: -
    Onderwerp: reactie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste greenwooders, Jullie hebben ons uitstekend geholpen in Thailand. Een deel hadden we zelf georganiseerd, het andere via jullie geboekt o.m. hotel in Chiang Mai (Empress een aanrader) De treinreis van Bangkok naar Chiang Mai was erg lang 16 uur, maar daar kunnen jullie niets aandoen. 't was toch een belevenis. Een evt. volgende keer gaan we vliegen. De tours die we via jullie agent in CM hebben aangevraagd waren precies zoals we wilde. Kortom zeer tevreden!
    Datum: 19-12-2011 - 19:12:10
    Naam: Patrick Koks
    E-mail: -
    Onderwerp: Vakantie Thailand november en december 2011
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    In Nederland al een boeking gedaan via GWT voor het Prince Palace Hotel. Prima contact en service. Eenmaal in Bangkok voor een deel van onze reis vervoer en hotels besproken via GWT, dit door een persoonlijk bezoek aan jullie kantoor in het Prince Palace Hotel. Daarna via internet diverse malen GWT proberen te bereiken met het verzoek om nadere informatie te verschaffen over een tweetal hotels voor de rest van onze vakantie. Helaas om te zeggen maar op deze verzoeken is geen enkele reactie gekomen van GWT dan de standaard-e-mail dat zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen om de gevraagde informatie te verschaffen. Het was en bleef stil. U zult begrijpen dat wij mixed feelings hebben overgehouden aan onze ervaringen met GWT. Groet, Patrick Koks
    Naschrift van Green Wood Travel

    Goede dag meneer Koks,

    Naar aanleiding van uw comment in onze gastenboek stuur ik u de volgende informatie.

    Voor een of andere reden zijn uw mails niet binnengekomen bij ons, om onze service beter te maken een paar vragen:
    - Heeft u deze mails direct van onze website gestuurt of via uw email server? Kan u ook even doorsturen uw automatisch antwoord dat u heeft gekregen van onze server, hier staat een code op die wij kunnen gebruiken om uit te zoeken waarom uw mails niet binnen is gekomen op onze server.

    Hartelijk bedankt om dit door te sturen naar ons zo dat wij onze service kunnen verbeteren.

    Heeft u nog vragen en/of wensen? Laat het ons weten.

    Groeten uit Bangkok,

    Jack van Lieshout
    Green Wood Travel
    Datum: 15-12-2011 - 22:12:40
    Naam: co van leeuwen
    E-mail: -
    Onderwerp: ervaring
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    we zijn nu een weekje terug
    in het begin had ik zo mij twijfels over jullie werk wijzen
    daar wij zelf onze treinkaartjes moesten terug brengen
    omdat wij anders onze vliegtuig niet zouden halen
    en het tussen ons een ja en nee spellentje werdt
    maar je liet ons niet in de kou staan toen voor ons rajong zwaar tegen viel
    en wij er gelijk weg wilden daar bedanken we je voor
    en toen wij moesten bellen naar nederland stond je klaar
    ondanks onze mening verschil wil ik ernst-otto bedanken voor het oplossen van de problemen die wij hebben gehad
    dus de volgende keer boeken wij gewoon weer bij jullie

    groetjes uit leiden
    ondanks onze mening verschil wil ik ernst otto bedanken
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste familie van Leeuwen,

    Graag gedaan! Om teruggave te krijgen voor de treintickets was de enige optie om dit te doen op het treinstation in Chiang Mai. Het was te kort dag toen jullie besloten om de trage slaaptrein om te zetten in een rap vliegtuig.

    Zijn de \'Turkse problemen\' opgelost?

    Tot volgend jaar en ... zeg het voort, dit is onze beste reclame.

    Groeten uit Bangkok,

    Ernst-Otto Smit
    Datum: 14-12-2011 - 22:12:46
    Naam: Hans en Mary Burger
    E-mail: -
    Onderwerp: Khao Lak
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    WIj zijn twee weken naar Thailand geweest waarvan we de eerste week via een andere reisorganisatie hadden geboekt en de hele week in een boeiend Bangkok hebben doorgebracht. De tweede week hadden we geboekt via Green Wood Travel. De accomodatie in Khao Lak, het Merlin Beach resort, beviel ons goed gedurende de nacht die we daar hebben verbleven. Het Tree Tops Jungle Safari met verblijf in de Raft Houses was een aparte zeer goede ervaring. Ht afsluitende verblijf in het Merlin Beach Resort in via de terrasdeuren en het terras aan je kamer toegankelijke zewmbad was buitengewoon luxe. De kamers waren ruim en een goede zeer comfortabele alsluiting van onze twee weken in Thailand. Het vervoer en verblijf in deze tweede week was zeer goed verzorgd door Green Wood Travel.
    Datum: 11-12-2011 - 13:12:10
    Naam: Rene van den Heuvel
    E-mail: -
    Onderwerp: recensie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Afgelopen zomer hebben wij met ons gezin (2 jongens, 10 en 13 jaar) een rondreis gemaak door Thailand. De vlucht, hotels en vervoer hebben we geregeld via Greenwood Travel. Een geweldige ervaring die mede door het organisatie talent van GWT perfect is verlopen!! Chaufeurs altijd op tijd en goede gidsen. Het ene hotel wat leuker als het ander maar verder niks op aan te merken. Hoogte punten waren - de Ko van Kessel fietstocht door China town - De 3 daagse jungle tocht vanuit Chiang Mai (back to basics met gids Pon) - bezoek Koh Chang (The Dewa is een echte aanrader) Komende zomer staat het zuidelijk deel van Thailand op het programma. Dat gaan we zeker weer via GWT regelen.
    Datum: 09-12-2011 - 14:12:25
    Naam: Theo den Hollander
    E-mail: -
    Onderwerp: Onze reis naar Thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Hallo allen bij Greenwood in Thailand,

    Wij zijn inmiddels al weer een week in Nederland, maar willen toch graag even laten weten hoe wij genoten hebben van onze reis.

    Met wat kleine wijzigingen (perfect opgelost door GWT) hebben wij toch de geplande reis kunnen
    maken.
    Veel hebben wij geleerd van en gezien, mede door de deskundige begeleiding van Supoj.

    Namens mijn echtgenote wil ik graag bedanken voor de verjaardagsverrassing op Koh Samui. Malibu Resort had ook nog voor extra attentie gezorgd zodat wij een leuk verjaardagsfeestje konden vieren.

    Namens ons vieren hartelijk dank voor de goede organisatie.

    Met vriendelijke groet,

    M.H.den Hollanderon
    Datum: 09-12-2011 - 05:12:35
    Naam: H. Slot
    E-mail: -
    Onderwerp: Autoreizen in Thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Allereerst wederom bedankt voor de snelle service bij de boekingen, zelfs de boekingen op het laatste ogenblik (5 dagen voor vertrek van mijn zwager en schoonzus) zijn perfekt geregeld.

    Voor de derde maal met een huurauto van Budget (luxe double cabin 4 wheel drive 3.0L Toyota pick-up)een maand door Thailand gereden. In deze maand (oktober 2011) manifesteerden de overstromigen zich heel erg. We hebben een paar maal flink moeten omrijden (een paar honderd kilometer) maar steeds droge voeten kunnen houden. We werden door GWT keurig van te voren geinformeerd als een hotel niet bereikbaar was en er een ander hotel voor ons geboekt werd. Rijden in Thailand is een geweldige belevenis, links en op wegen waar alle soorten vervoer mogelijk is, langzaam en snel, goed opletten en niet te snel rijden. Het rijden op zich is al een avontuur. De auto werd keurig door Budget voor het hotel in Bangkok afgeleverd, de navigatie ingesteld en het drukke verkeer in Bangkok in. Het is even wennen maar zeker te doen. Van te voren de route bestuderen op Google maps is aan te bevelen. We hebben een route gereden eerst naar Koh Chang, daarna naar Nakon Ratchasima, via Lop Buri naar Nakon Sawan, terug naar kanchanaburi, Hua Hin, Ranong, Phuket, Krabi, Koh Lanta, Nakon Sri Thamarat, Koh Samui voor een deeltje strand vakantie daarna terug naar Hua Hin en de laatste dag naar Bangkok waar vandaan we wederom naar huis zijn gevlogen. Totaal 4700 km waarbij we 438 liter diesel hebben gebruikt tegen 12455 bath aan kosten. De autohuur voor de hele maand bedroeg 51000 bath. Het zelf rijden met de auto heeft als voordeel dat je kan stoppen als je leuke dingen ziet, bv leuke lokale markjes, lokale tempeltjes waar je altijd met grote belangstelling wordt ontvangen, mooie uitzicht punten. Bezoeken van dorpjes waar geen toeristen komen, rijden over wegen in het binnenland met het echte Thaise leven.

    Wij zijn een aantal malen zeer gastvrij ontvangen en moesten zelfs een aantal malen mee-eten waarbij men van betaling niets wilde weten, een kleine donatie aan de tempel was dan al voldoende.

    Al met al wederom een geweldige ervaring. Thailand is een mooi land, schitterende tempels en vooral heel vriendelijke mensen.

    Wij zullen dit zeker nog herhalen en vooral erg leuk voor mensen die al eens een georganisserde rondreis hebben gemaakt en hierna op eigen gelegenheid dit mooie land nog eens willen bekijken.

    Dank aan GWT voor de perfekt verlopen boekingen en de ontvangen info tijdens de overstromingen.

    Hessel slot
    Datum: 07-12-2011 - 20:12:24
    Naam: Fam. Winter
    E-mail: -
    Onderwerp: vertrouwen!
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    In oktober 2011 voor de 5e keer naar Thailand op vakantie geweest.
    De eerste 3 vakanties verliepen vlekkeloos.
    Een kleine smet op de 4e vakantie in 2010 was dat we een hotel (Adamas Resort & Spa, Nai Yang Beach, Phuket) geboekt hadden waarvoor een promotion gold, een free upgrade wanneer in een bepaalde periode geboekt. Bleek niet het geval, gebeld met GWTmaar nooit meer, ondanks toezegging, teruggebeld (zie recensie hotel).
    Op 26 oktober hadden wij een transfer geboekt van Aonang hotel naar Krabi airport. Chauffeur was er niet op afgesproken tijdstip. Chauffeur gebeld, hij zou terugbellen maar telefoontje bleef uit. Heb getracht chauffeur weer te bellen maar telefoon was “ out of service”. Gezien de tijd toen maar een taxi genomen en naar Krabi airport gereden. In Bangkok aangekomen bleek ook daar de chauffeur niet op de afgesproken plek en tijd te zijn. GWT gebeld (beide gesprekken hebben ons
    Naschrift van Green Wood Travel

    Geachte familie Winter,

    Bedankt voor het schrijven van uw reactie.

    Wij hebben navraag gedaan wat betreft uw transfer op 26 oktober 2011 om 07:00 uur van het Somkiet Buri Resort naar het vliegveld van Krabi.
    De transfer hebben wij, na uw reactie per mail op 17 september 2011, gewijzigd in ons systeem van 09:10 naar 07:00 uur.
    Ook hebben wij deze wijziging direct doorgegeven aan onze agent in Krabi. Helaas is dit niet goed opgepakt en is de tijd hiervan niet gewijzigd.

    Onze agent in Krabi geeft onze klanten altijd algemene informatie en daarbij ook zijn telefoonnummer.
    Helaas is het contact met Thaise chauffeurs per telefoon niet altijd even duidelijk en ontstaat er vaak miscommunicatie.
    Wij vertellen onze klanten daarom ook altijd ons kantoor in Bangkok te bellen bij dit soort zaken. Green Wood Travel heeft een noodnummer dat 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar is.

    De volledige vergoeding voor de transfer is al overgemaakt en ook onze welgemeende excuses hiervoor.

    Nogmaals hartelijk bedankt voor uw reactie en wij vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is.

    Ik hoop u voldoende te hebben ge
    Datum: 01-12-2011 - 15:12:22
    Naam: hans en herre donderwinkel
    E-mail: -
    Onderwerp: rondreis Isaan, Koh Chang en Bangkok
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Zojuist teruggekeerd van 4 weken Thailand. Met huurauto 15 dagen door Noordoost Thailand gereden, daarna 1 week Koh Chang en 2 dagen Bangkok. Isaan is een schitterend 'vergeten' stuk Thailand. Vriendelijke mensen, heerlijk eten, goede hotels, mooie natuur, prachtige cultuur (de tempelcomplexen in Sakon Nakhon en That Phanom zijn van uitzonderlijke schoonheid) en verbazingwekkend goede wegen. Het authentieke Thailand. Geen Westerse toerist gezien. Dat hier zeer weinig Westerse toeristen komen is te merken: men spreekt weinig tot geen Engels, de menukaarten zijn soms alleen in het Thai. Maar met een glimlach en een gebaar kom je een heel eind. Koh Chang was een grote overgang. Enorm toeristisch: langs de gehele westkust liggen langs een goed begaanbare weg tientallen resorts en een vijftal dorpen volgestouwd met souvenirwinkeltjes en restaurantjes. Aan de oostkust wordt nog niet gebouwd, daar is de prachtige kustlijn nog goed te zien. Het binnenland is bergachtig en onbegaanbaar. De toeristische stranden zijn dus ook aan de westkust.
    Datum: 29-11-2011 - 21:11:06
    Naam: Laurens & Ingrid Jansen van Opstal
    E-mail: -
    Onderwerp: Greenwoodtravel
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    In 1 woord fantastisch!!
    Adviezen, service, hulpvaardigheid en de prijzen uitzonderlijk goed!
    Datum: 28-11-2011 - 17:11:07
    Naam: Fam. Coppens
    E-mail: -
    Onderwerp: onze ervaring met Green Wood Travel
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    we zijn in de periode van de wateroverlast geweest en sommige dingen van onze reis konden niet doorgaan maar jullie hebben het perfect opgelost. De transfers zijn ook prima geregeld we hoefden nooit ergens lang te wachten. De volgende keer als we weer naar Azie gaan gaan we zeker weer met Green Wood Travel.on
    Datum: 22-11-2011 - 07:11:24
    Naam: otten
    E-mail: -
    Onderwerp: reactie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste Jack, Je geeft wederom geen antwoord/reactie op de punten die genoemd zijn, en denk dat dat ook het probleem is maar nogmaals wens ik je het allerbeste vriendelijke groet on
    Datum: 20-11-2011 - 21:11:33
    Naam: otten-koens
    E-mail: -
    Onderwerp: offerte en confirmation booking
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    wij zijn helaas niet tevreden over Greenwood. We kregen een confirmation booking met duurdere hotelkamers omdat de goedkopere kamers niet meer beschikbaar zijn. Echter nog steeds kunnen wij bij verschillende aanbieders de gewone kamers krijgen en goedkoper. Ook zijn er in een mail fouten gemaakt bij het optellen van de verschillende bedragen ( in ons nadeel) of werd gevraagd wat we gaan booken in ChiangMai terwijl we hier niet naar toe gaan Uiteindelijk hebben we voor veel minder geld alles kunnen booken Dit slaat niet alleen op de hotelkamers maar ook op de Jungle tour en fietstochten, en taxi in Bangkok
    Daarbij komt dat we niet kunnen booken met VISA card bij Greenwood travel en daardoor komen de kosten ook hoger te liggen. Na de confirmation booking kregen we pas veel later een mail terug terwijl daarvoor wel steeds gereageerd werd met meteen een automatisch antwoord en daarna een mail. on
    Naschrift van Green Wood Travel

    Geachte mevrouw Anke Otten,

    Ik zal mij eerst even opnieuw voorstellen. Mijn naam is Jack van Lieshout en ik heb uw aanvraag afgehandelt. Voor dertig jaar heb ik in Canada gewoond en mijn Nederlands is niet optimaal meer. Mijn excuses voor eventuele spelfouten, however my English is perfect!

    Wij hebben correspondencie gehad vanaf 09 september, 2011 voor een reis naar Thailand inclusief Bangkok, Krabi, en aantal tours. Op 10 september heb ik u een voorbeeld programma door gestuurt. U heeft mij geen antwoord door gestuurt zo op 21 september had ik weer gevraagd of wij u nog verder kunnen helpen met de planning van uw vakantie.

    U heeft dan een mail gestuurt naar mij op 10 en 12 oktober met aantal vragen en wijzingen in het voorbeeld programma, dit had ik dan terug gestuurt op 12 oktober met een aangepaste voorbeeld programma. Op 12 oktober heeft u dan een antwoord door gestuurt met aantal vraagen of ontbijt inclusief was, dit had ik dan beantwoord op 14 oktober.

    Op 15 oktober had u een mail gestuurt met een paar aanpassings en een uitleg van de wisselkoers, deze heb ik beantwoord op 19 oktober met de uitleg dat wij 1 Baht minder aan houden dan onze bank in verband dat wij kosten hebben om het geld van Nederland naar Thailand te sturen en de schommelingen van de valuta, in deze mail had ik ook door gegeven de manier dat onze klanten de vakantie kunnen betalen via money transfer in Thaise Baht naar onze Thaise bank rekening.

    Op 20 oktober heeft u weer een aanpassing door gestuurt voor uw voorbeeld programma met een vraag dat als u een boeking doet dat u overal met uw credit kaart betaald, op 20 oktober heb ik het volgende antwoord door gestuurt.

    Als u via uw credit kaart betaald dan berekent onze bank ons 4 percent kosten, plus, aangeziend dat u in thaise baht betaald geeft uw bank waar u de credit kaart een slechte wisselkoers.

    U kan aan uw bank vragen hoeveel Euros u moet betalen als u het geld over maakt in Thaise Baht naar onze bank rekening in Thailand.

    Op 21 oktober heeft u dan weer een mail terug gestuurt met aantal vragen en aanpassings, deze had ik beantwoord op 24 oktober.

    Op 09 november heeft u het volgende door gestuurt naar mij:

    We willen graag het volgende boeken:
    Alleen het hotel voor 2 personen van 4-12 tot 9-12 wordt van 7-12 tot 9-12 (dus 2 nachten ipv 5) De eerste 3 nachten bekijken wij oudjes het nog want denken aan veel luxe en veel rust

    En het hotel in Bangkok wordt toch het Prince Palace hotel

    Verder boeken we nog niet de fietstochten en de jungle safari (we wachten dit toch liever af vanwege de zorgwekkende situatie) We boeken dit liever op het laatste moment als we in Thaliand zijn en zien het dan wel of er nog plek is
    Ik wil graag vandaag betalen (als het lukt hoor wat jou betreft) en dan via de Postbank


    Op 10 november had ik het volgende terug gestuurt met een optie voor een paar andere hotels

    Niet te zeker of u het resort op het Phi Phi eiland ook wenst te boeken of aleen het voorbeeld programma hier onder. U vraagt over mischien mee luxe accomadatie op Krabi, een paar mogelijkheden:

    Dit heeft u beantwoord op 10 november met de volgende correspondencie:

    De bedoeling is ook het hotel op PhiPhi eiland en de laatste nacht weer in Krabi erbij

    Op 11 november heb ik dan het volgende door gestuurt naar u, reservations kreeg het bericht door dat de Superior bungalows in uw gewenste resort op Phi Phi Eiland al vol geboekt waaren. In Thailand werken agenten met allotments in de hotels, dit betekent dat het hotel ons aantal kamers aanhouden per maand voor onze klanten voor onze prijs, als de allotment dan is gebruikt in een bepaalde maand dan houdt het hotels de voordeeligste kamers voor
    Datum: 20-11-2011 - 16:11:39
    Naam: Raymond v/d Heiden
    E-mail: -
    Onderwerp: Mening betreft Greenwood Travel
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Het is inmiddels de derde keer dat ik bij G-Travel een reis hebt geboekt. Tot nu toe is het me goed bevallen. Vooral dat je in het Ned. kunt communiceren maakt het gemakkelijk.
    G-Travel heeft een groot aantal keuze aan bestemmingen en hotels binnen Thailand. In het verleden ben ik een paar keer op bezoek geweest op het kantoor in Bangkok.
    Wel het ik één kritische opmerking: de wisselkoers die G-travel hanteert op THb om te rekenen naar EU is belachelijk hoog!! Hierdoor wordt het boeken van een reis bij G-Travel toch nog onnodig duur!!
    Naschrift van Green Wood Travel

    Geachte heer van der Heiden,

    Bedankt voor uw schrijven in ons gastenboek.

    Graag wil ik de wisselkoers die Green Wood Travel hanteert aan u en andere gasten uitleggen.

    De koers van de euro ten opzichte van de Thai baht is erg wisselvallig. Er zijn verschillen van 5% in een week tijd. Green Wood Travel gaat uit van de wisselkoers (buying rates) die de Bangkok Bank geeft.
    Dit (40.95 THB voor 1 euro 26/09/11) was de officiele wisselkoers op de dag dat u geld overmaakte naar onze Nederlandse ING-bankrekening.

    Op dit moment kunnen geven wij voor een euro een koers van 40,00 THB. Dit is ook de wisselkoers die u ontvangen heeft. Wij calculeren een valutarisico in, omdat de mogelijkheid bestaat dat wanneer wij de euro
    Datum: 19-11-2011 - 09:11:51
    Naam: riekie
    E-mail: -
    Onderwerp: easten oriant express treinreis
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    heb deze reis gedaan van bangkok naar singapore
    een van de mooiste ervaringen in mijn leven
    en perfect verzorgt door green wood travel
    zeker een aanrader om nooit te vergeten
    duur maar dik en dubbel waard
    Datum: 19-11-2011 - 09:11:04
    Naam: Melika Shajarati
    E-mail: -
    Onderwerp: HUWELIJKSREIS IN THAILAND
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste Ernst & Greenwood travel team,

    Wij zijn op 16 november terug gekomen uit Bangkok en ik wilde jullie bedanken voor de perfecte reis die jullie voor ons hadden georganiseerd.

    Iedereen die nu nog naar Bangkok moet zou ik willen vertell...en om zich geen enkele zorgen te maken en dat je niks maar dan ook niks zult merken van de wateroverlast. Ik zelf was door alle media berichten erg bang geworden toen we op 1 november naar Bangkok vlogen, maar ben nu zo boos op de vertekende beelden die ze hier tonen. Wij hebben alle dag excursies in Bangkok kunnen doen en zelfs meer! maak je aub geen zorgen en ga met een gerust gevoel op reis, want Thailand/ Bangkok is TOP!

    Nogmaals Ernst en GWT team bedankt bedankt bedankt Thailand was geweldigggggg we komen zeker terug!! Kapoenkap ;-)
    on
    Datum: 11-11-2011 - 08:11:34
    Naam: kristiena wilhelmina
    E-mail: -
    Onderwerp: praya palazzo
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    ik vind het een prachtig hotel om in te verblijven.
    ze zijn er heel gastvriendelijk en zeer behulpzaam!
    de kamers zijn ook geweldig en je hebt een prachtig uitzicht.
    verder wil ik iedereen dit prachtig paleis aanraden.
    voor iedereen die naar praya palazzo gaat zeg ik:
    geniet van de mooie tijdon
    Datum: 31-10-2011 - 21:10:55
    Naam: Leo en Barbara Nievelstein
    E-mail: -
    Onderwerp: Greenwood top!
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wat late recentie maar we wilden toch wat kwijt. Afgelopen april wederom naar Thailand. Greenwood heeft voor de 5e keer onze reis verzorgd en in oktober vorig jaar ook de reis van vrienden van ons. Tuurlijk kan het wat lang duren voordat je antwoord hebt op mail maar ja, moeten ze maar niet zo goed zijn waardoor het zo druk ik. We zijn onze volgende reis alweer aan het plannen, de trip staat bijna op papier en dan mag Greenwood ermee aan de slag. We weten zeker dat alles weer perfect is geregeld. En oh ja, Greenwood bedankt voor jullie bijdrage aan een voor ons geweldige 25 jarige "huwelijks" reis. Wat zijn we overal verwend. Klasse.
    Sterkte met alle nare overstromingen en we hopen dat Bangkok nu verder droog blijft. Tot snel!