Tel:NL 070 250 0062
THAI 66 (0)2 105 4614
Mij Reisplan

Reacties van onze gasten


Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.

Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.


    Datum: 12-02-2012 - 12:02:17
    Naam: J.Hetteling
    E-mail: -
    Onderwerp: vakantie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste medewerkers van GWT

    We willen jullie bedanken voor de perfecte organisatie van onze reis. Alles was weer als vanouds geregeld.
    Wat is Thailand toch een heerlijk land om op vakantie te gaan en met jullie goede zorgen wordt het weer
    heel bijzonder.Een speciale pluim willen we aan Charuda geven voor het binnen een uur omboeken van een
    hotel wat we niets vonden.Perfect Charuda, we waren erg blij met je.

    groeten van de Fam Hetteling, van ,t Hof, Schurer
    Datum: 07-02-2012 - 19:02:20
    Naam: Mark Idema
    E-mail: -
    Onderwerp: reis door thailand,vietnam en cambodja
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Net terug van een 3 weken durende rondreis door zo-Azië.
    Alles was goed geregeld door GW...alle transfers (op de pick-up bij de grens van Cambodja na...daar moesten we ruim een uur wachten) waren prima geregeld.
    Hotels overal goed tot prima. Alleen Empress hotel in HCMC is een beetje vergane glorie.
    enig minpuntje van de rondreis was de tour in de mekong-delta. Op basis van de beschrijving verwacht je een relaxte dag met wat bezoeken aan authentieke fabrieken en dorpjes maar de werkelijkheid is dat je met busladingen vol bij voor toeristen gecreëerde \"fabrieken\" gelost wordt. Beetje overduidelijk een toeristtrap.

    Angkor Wat en de killing fields in Cambodja zijn werkelijk de moeite waard.

    kacha resort op koh chang is een prima hotel en White zand Beach wordt toeristisch maar is in vergelijking met ko samui een oase van rust. Een heerlijke afsluiting.

    Al met al heeft GW weer een prima reis verzorgd en de volgende keer boeken wij er weer. Bijna alles kan geregeld worden en het contact verliep prima via Kwan....

    tot volgend jaar.....

    on
    Datum: 07-02-2012 - 09:02:48
    Naam: coby bevelander
    E-mail: -
    Onderwerp: reis van 14-01 tot 2 -2-2012
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Onze eerste ervaring met Greenwood is uitermate positief: alles was van de 1e tot de laatste dag uitstekend geregeld. Het mapje met vouchers, op volgorde, de tickets van de binnenlandse vluchten: alles perfect. De adviezen waren praktisch en hebben ons erg geholpen.
    Misschien 1 puntje van aandacht?: In Phuket werden we 2 uur voor vertrek van ons vliegtuig opgehaald( het was minstens een uur rijden naar het vliegveld) Internationaal inchecken nam enige tijd in beslag, de rijen voor de immigratie waren lang: onze gate ging closen toen wij nog niet door de immigratie waren: gelukkig kwam er iemand van de airline: vliegtuig werd in de wacht gezet en zij heeft ons toch nog op het vliegtuig kunnnen zetten. Voor een volgende keer: gewoon een half uur eerder vertrekken?
    Verder niets dan lof.
    Datum: 07-02-2012 - 08:02:08
    Naam: Katrien Van Bel
    E-mail: -
    Onderwerp: Fantastische reis
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    We hebben een fantastische reis gehad! Alles was echt ongelofelijk goed georganiseerd. Greenwood Travel is echt perfect. We hebben al onze vrienden al over jullie gesproken en gaan zeker nog terug boeken via jullie. Liefst vandaag nog! Al de hotels waren prima. De transporten waren verliepen vlot en zoals afgesproken. Ik heb al veel gereisd en zoek zelf gewoonlijk alles uit via vb. de Lonely Planet maar als je dit zelf moet regelen heb je minstens een week meer nodig om hetzelfde te doen. Het was echt een super aanbieding. Ik was wantrouwig vóór ons vertrek maar dit bleek volledig ten onrechte. We hebben nog meer gekregen dan wat jullie ons beloofden!
    Hartelijk dank voor deze prachtige reis.

    Je mag mij contacteren indien je wenst.
    Vriendelijke groeten en tot een volgende keer. Hopelijk vlug!
    Katrien
    Datum: 06-02-2012 - 17:02:49
    Naam: H en M
    E-mail: -
    Onderwerp: reis naar Thailand januari 2012
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Vakantie in Thailand van 8 januari tot 31 januari 2012 Drie en een halve week op vakantie naar Thailand is een luxe en is ons wederom uitstekend bevallen. We waren met de voorbereidingen natuurlijk weer laat en dat is het nogal wat gestrest werken in december om alles rond te krijgen. Eerdere vakantie hebben we laten organiseren door Greenwoodtravel. Toen tot volle tevredenheid dus ook dit keer weer naar GWT. Uitstekend geholpen via mail en skype telefoongesprekken. Wel constateren we dat het tijdverschil van 6 uur met Bangkok toch wel lastig is. Vakantie voorbereiden doe je toch vaak in de avonduren maar dan is het in Bangkok diep in de nacht en moet je weer wachten tot de volgende ochtend en zit je in de vroege uren te mailen en skypen met Bangkok terwijl je naar je werk moet. Maar ja dat moeten we maar voor lief nemen. Nu denk ik dat het misschien niet zo een slecht idee is om gewoon naar Bangkok te gaan en twee dagen in Bangkok te blijven en dan op kantoor met de mensen van GWT de reis verder in te vullen. Zoals gezegd, wij hebben een reis gemaakt die ons van Bangkok naar Koh Samui bracht daarna doorgereisd naar Krabi en daarna naar Phuket om vervolgens weer een nacht in Bangkok te verblijven en dan met EVA air (elite klasse) terug naar Amsterdam.

     The Cottage Suvarnabhumi (januari 2012 Bangkok) Op 5 tot 10 minuten van het vliegveld een goed hotel om te overnachten. Ontbijt, tja het was een standaardontbijt, punt uit. Het hotel heeft een zwembad en nette, schone kamers. Vervoer van en naar het vliegveld was goed geregeld door het hotel zelf, de prijs van de transfer zit bij de hotelkamer inbegrepen. We hadden enige moeite om de hotelvertegenwoordiger te vinden op het vliegveld van Bangkok, maar met een telefoonnummer van het hotel en hulpvaardige Thaise mensen (zij belden voor ons het hotel) was het zeer snel geregeld. Dit hotel ligt vlakbij het winkelcentrum The Paseo. Dat is een bezoekje waard alleen al om het restaurant/bar The Balcony te bezoeken op je eerste nacht in Bangkok voor je eerste Thaise eten en een borrel. Pinnen is ook mogelijk in de The Paseo. Kortom, het hotel is een aanrader. In de loop van de volgende dag gingen we met een busje van het hotel terug naar het vliegveld voor een vlucht met Bangkok air naar Koh Samui. Wat veel (buitenlandse) reizigers niet weten is, dat er op het vliegveld van Bangkok bij de gates een Bangkok Air-lounge is waar alle reizigers kunnen wachten op hun vlucht, ook met een economy-ticket. In de lounge heb je vrij internet en ook vrij hapjes, koffie en fruitsapjes. Dat maakt het wachten een stuk aangenamer.

     Kirikayan Boutique Resort (januari 2012 Koh Samui) Een mooi resort met prachtig aangelegde tuin, met mooie kamers met een schitterende badkamer. Boutique hebben wij geleerd in Thailand betekent daar klein. Nu was het resort best klein en compact, dus dat klopt. Wij houden er van om op het eind van de dag op een balkon of terras een borreltje te drinken, maar onze kamer op de begane grond had geen balkon, alleen voor de deur van de kamer een vierkante meter beschikbaar waar een stenen bank en net nog een tweede stoel bij kon om buiten te zitten. Maar ja Boutique betekent immers klein. De kamer was groot genoeg, mooi ingericht, maar wel een beetje vol. Het kingsize bed is prachtig maar gezien de grootte van de kamer een beetje erg veel kingsize, zal ik maar zeggen. Door de ligging van de badkamer aan de achterkant van de kamer was onze kamer goed afgeschermd tegen de geluiden van een toeristische plaats, zoals Chaweng Beach op Koh Samui nu eenmaal is. Mooi zwembad met misschien wat weinig ligplaatsen maar het vriendelijke personeel zet zo een ligbed op het strand voor je. En dat strand is dan slecht 6 treden van de zonplaats van het hotel. Een goed ontbijt en een uitstekend restaurant als je in het resort wil blijven eten. In de omgeving zijn er ook talrijke andere restaurants te vinden. Algemene conclusie van ons. Een aanrader dit hotel (klein , vriendelijk, schoon, kwaliteit, in het centrum en vrij internet). Na zes dagen Koh Samui vertrekken we richting Krabi, weer met een Bangkok Air-vlucht en dus met een lounge op het vliegveld van Koh Samui. Transfers weer goedgeregeld door GWT.

     Ao Nang Villa Resort (januari 2012 Krabi) Hier 5 dagen verbleven. Een heel groot, goed en mooi resort vlak bij het strand. Mooie kamers en mooie zwembaden, met name het grote zwembad is schitterend. Het personeel was wat afstandelijk en zakelijk. Waar we in eerdere hotels soms moe werden van het vriendelijke gedag zeggen was het hier meer een uitzondering als je gedag werd gezegd. Goed ontbijt. In het centrum gelegen met veel uitgaansmogelijkheden in de omgeving. ’s Middags biedt het hotel tussen 16:00 en 17:00 uur gratis koffie en thee met koek aan in de lobby, een aardig extraatje. Een groot resort en dus een beetje steriel geworden. Dat laatste komt wellicht ook door het strikte management, dat hotelgasten overal overmatig op de hotelregels wijst d.m.v. bordjes, briefjes en stickers. Een toeristische fabriek waar eigenlijk alles klopt, maar je toch het gevoel hebt van: jammer hier zou meer uit te halen zijn voor dit resort. Alles verloopt volgens een strikt draaiboek, waardoor het personeel wellicht wat gedemotiveerd is geraakt om zich extra in te zetten. Maar zoals overal in Thailand kun je ook zelf zorgen dat het personeel naar je glimlacht door dat zelf ook te doen, maar vooral door regelmatig te tippen voor bewezen diensten. Vaak is 20 Baht al genoeg als fooitje voor de werkster, de kofferdrager, of de chauffeur. Het maakt een groot verschil! Tip: spaar zoveel mogelijk biljetten van 20 Baht en stop ze niet in je portemonnee, maar los in je zak. Dan met de toektoek en de koffers naar ons andere resort in Krabi, zo’n twee kilometer verderop voor 60 bath.  

    Duangjai Resort ( Januari 2012 Krabi) Omdat ons vorige resort vol was en wij daar maar 5 dagen konden blijven hebben we onze laatste 2 dagen in Krabi overnacht in dit resort. We hadden in Nederland al gekeken naar dit resort, maar dachten eigenlijk dat het te ver van het strand/uitgaanscentrum zou liggen. Dat is in het geheel niet zo. Het ligt weliswaar in een zijstraat, maar op korte loopafstand van de visrestaurants aan het strand. Ook hier een klein (boutique-)resort gebouwd om het zwembad heen. Leuk kleinschalig resort met vriendelijke en behulpzame mensen. Mooie kamer en een mooi, groot balkon of op de begane grond een groot terras. Allemaal uitkijkend op het zwembad. Klein restaurantje, eigenlijk meer voor een lunchgerecht al of niet aan het zwembad. Voor het avondeten ga je beter naar één van de vele restaurant is de omgeving. Ook hier vrij internet wat voor een Skype-telefoongesprek naar Nederland wel handig is. Voor ons een plaats om zeker terug te komen, al is de prijs volgens ons wat aan de hoge kant. Dan gaat onze reis verder naar Phuket. Dit keer niet vliegen maar met de boot. Na een telefoontje een dag eerder dat we om 13.30 uur zouden worden opgehaald komt inderdaad een auto voor rijden die ons naar de kade van Aonang Beach brengt om ons daar op de boot te zetten naar Phuket. Een “grote” boot voor zo een 150 mensen is voor minder dan de helft gevuld als we vertrekken en na een minuut of 5 varen blijven we stil liggen en wachten we op andere boten die reizigers van andere eilanden hier op zee overstappen op deze boor naar Phuket en begint onze overtocht van anderhalf uur naar Phuket. Een rustige tocht die op een zonnige dag toch wel heel aangenaam is. Bij aankomst in de haven van Phuket worden we naar auto’s gebracht die weten wie in welke auto moet vanwege het hotel waar je verblijft. Een reis van ruim een uur naar Phuket patong beach. Onderweg hadden we een flinke file door een ongeluk, waar de chauffeur zichtbaar niet vrolijk van werd. Ons viel – zoals zo vaak – op, dat de man geen enkele fooi kreeg van de andere toeristen in het busje. Toen wij bij ons resort aankwamen hebben we de chauffeur 40 Baht gegeven, en zie daar, toch een lach op zijn gezicht! 

    Duangjitt Resort (januari 2012 Phuket Patong beach) Een wel heel schitterend resort. Groot, ja, heel groot, maar toch met een indeling dat het overzichtelijk is. De brede oprijlaan naar de lobby is bijna koninklijk. Schitterende tuinen, en wij hadden een mooie bungalow met terras. In werkelijkheid is het meer een rijtjeshuis van vier-onder-een-kap maar het blijft schitterend. Badkamer mooi, mooie grote kamer in Chinese stijl, vriendelijk personeel, groot balkon. Enig minpuntje vonden wij, dat het balkon je niet het gevoel gaf dat je in een tropische tuin zit. Het voelde meer alsof je met tuinstoelen bij de voordeur van je eigen huis zou gaan zitten, uitkijkend op de voordeur van de overburen. Uitstekend ontbijt en goed restaurant, zeker het grill-restaurant in de tuin bij de lobby met verse vis en vleesspiezen. In de lobby free wifi, maar in de kamers en op andere plaatsen in het resort is internet duur. Ga je bij het zwembad liggen, opzij van de lobby, dan heb je vrij internet. Dit resort zou ik zeker aanraden, niet alleen de bungalows maar ook de kamers zijn uitstekend. Phuket zelf wordt steeds maar duurder. Het speciale van Thailand - de toektoeks - zie je hier helemaal niet, en anderhalve kilometer met zo een open auto kost tegenwoordig een vast bedrag van 200 bath (5 euro), de chauffeurs hanteren allemaal 200 Baht per rit en er valt niet (meer) te onderhandelen. Dat haalt toch een beetje het bijzondere van zo een ritje met de toektoek weg. Maar ja, hier zal ook de commercie het winnen en ben je als toerist gewoon een lopende portemonnee. Van hier, na 6 dagen, naar het vliegveld van Phuket voor de terugvlucht naar Bangkok. Met Bangkok Air, dus weer een aangename lounge met versnaperingen op het vliegveld bij de gates. De transfer, geregeld door GWT, was weer uitstekend en in een klein uur waren we op het vliegveld voor onze vlucht naar Bangkok. Bij Bangkok Airport waren we op de heenreis één nacht in het hotel The Cottage Suvarnabhumi, waar we zeer tevreden over waren. Op de terugweg moesten we voor de laatste nacht in Thailand uitwijken naar een andere vliegveldhotel, omdat het eerdere hotel vol zat. Het werd het hotel Queen`s Garden Resort.

    Hotel Queen`s Garden Resort (januari 2012 Bangkok) Dit hotel is erg eenvoudig, maar voor een nacht goed te doen. Indeling van de kamer is gewoon maar net goed genoeg, zeker voor 1 nacht. Het ligt 5 minuten met de auto van het vliegveld en de transfers werden door het hotel geregeld. Normaal kost een enkele transfer 150 Baht per kamer, maar bij een boeking via GWT kost de transfer niets. Het ontbijt is sober, maar voor de verandering wél á la carte. Dat is ook wel eens fijn i.p.v. dat geschuifel langs buffetten. Je kan kiezen voor ontbijttype a, b, of c. Dat varieert van een tosti met sapje en koffie tot een eitje op toast met sapje en koffie, maar dan wel speciaal voor jou vers klaargemaakt. Met EVA air terug naar Amsterdam waar op 1 februari 2012 de winter begonnen was met min 5 tot later min 15 graden. Voldaan en tevreden terugkijkend op deze vakantie weer aan het werk tot de volgende vakantie. Wat hebben we het toch een luxe!!
    Datum: 04-02-2012 - 23:02:56
    Naam: Chris haarsma
    E-mail: -
    Onderwerp: Vakantie 2012
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wij hebben veel dingen bij greenwood geboekt. Was allemaal perfect geregeld!!! Goede service en goede informatie. Ernst had echt verstand van zaken en gaf ons goede adviezen. We hadden een hele lieve goede gids, die perfect Engels sprak. Toy was onze gids echt een toppertje!!!!!! Prijstechnisch was het ook goed. En alles kwam op tijd en als we via de mail iets wilden boeken, kregen we ook heel snel Antwoord. Mensen boek gerust bij greenwood, wordt je vakantie echt beter van!! Ernst en de rest van het personeel bedankt. Als we weer naar Thailand komen, komen we zeker weer langs. Groetjes Ed en Chris haarsma
    Datum: 03-02-2012 - 12:02:46
    Naam: Niels Martin
    E-mail: -
    Onderwerp: ervaring(en) met Green Wood Travel
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Op internet werden wij door de site van "Thailand voor beginners" geattendeerd op de goede service, kennis en prijs kwaliteit van Green Wood Travel. En onze ervaring was in overeenstemming met de lovende woorden op de site. Wij zaten aanvankelijk in een hotel gelegen aan de rand van Bangkok. Na aankomst in dit hotel zijn wij onmiddelijk per Tuktuk naar het Prince Palace vertrokken om daar naar Green wood travel te gaan. Wij werden hier onmiddelijk te woord gestaan door Nuanjit Preechawai die ons snel gedetaillerd en vakkundig wist te vertellen en adviseren wat wij gedurende ons verblijf,afgestemd op onze wensen , het beste konden doen.Wij zijn de volgende dag al verhuisd naar het Prince Palace Hotel vanwege betere ligging en prijs! Zij boekte inkorte tijd tours, transport en uitstapjes. Alles stond direct op papier en wij weten dat wij de meest voordelige prijs hebben betaald voor eerste klas excursies. Een ieder die Bangkok bezoekt kan ik Green Wood Travel ten zeerste aanbevelen. Na drie dagen op tour te zijn geweest, bezochten wij even het kantoor en bij binnen komst wist men onze naam en lag ons dossier al op het bureau/ Dit noem ik SERVICE en Klant vriendelijkheid !! Wij komen zeker terug bij ons volgende bezoek.
    Datum: 01-02-2012 - 17:02:06
    Naam: Marcel Kwak
    E-mail: -
    Onderwerp: Compliment
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Voor de vierde keer geboekt bij Greenwood en weer alles prima geregeld..
    Alle vouchers op tijd.. Prijzen correct en vervoer..
    Omdat we omgeboekt wilden worden naar een ander hotel omdat wij ZELF de verkeerde keuze hadden gemaakt qua omgeving in Trat, heeft Ernst Otto alles geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, helaas is dit niet gelukt.. Maar zeker alle lof voor Greenwood voor het proberen..

    Volgende reis zeker weer met Greenwood!!!!
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste familie Kwak,

    Bedankt voor dit schrijven. We hebben inderdaad ons best gedaan om alternatieve accommodatie te vinden op Koh Chang. Helaas is het niet gelukt omdat alles echt volgeboekt was tijdens de jaarswisseling.

    Koh Chang is een mooi eiland met beperkte accommodaties. Dat is ook de reden waarom het een favoriete bestemming is van veel van onze gasten.

    Op naar de vijfde keer met Green Wood Travel!

    Groeten uit een heerlijk warm en zonnig Bangkok,

    Ernst-Otto Smit
    Datum: 30-01-2012 - 20:01:28
    Naam: Rene Vennema
    E-mail: -
    Onderwerp: tevreden
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Laat greenwood travel Al zo,n 6 jaar mijn hotels in Thailand boeken tot nog toe heb ik alleen maar goede ervaringen er is mij nooit meer belooft dan nagekomen en de prijs was goed voor hun en mij.
    heb altijd mijn vouchers op tijd en mijn vragen zijn altijd naar tevredenheid beantwoord.
    ook de betaling via ing gaat altijd prima.
    dit jaar zullen we zeker weer zaken doen.
    M.V.G uit koud holland

    Rene Vennemaon
    Datum: 27-01-2012 - 14:01:26
    Naam: marjan de vries
    E-mail: -
    Onderwerp: prima geregeld!
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wij zijn heel positief over Greenwood! Alles was prima verzorgd en geregeld!!!!
    Echt een aanrader!on
    Datum: 26-01-2012 - 10:01:41
    Naam: Mattheus
    E-mail: -
    Onderwerp: Halong Bay
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Excursie Halong Bay van uit Hanoi, 1 nacht, 2 dagen. Goed georganiseerd, onvergetelijk mooi. Wat echt Greenwood niet is aan te rekenen, het was koud maar in de hutten aan boord lekker warm. Kleine groep van 14 personen, vriendelijke bediening en betrokken gids.

    NB De toerist in Azie - in Arica trouwens ook - is een wandelende zak met geld die met uitzondering van Birma/Myanmar, bijna overal wordt afgezet, opgelicht of benadeeld. Dus ook op de drie uur durende heen- en terug reis naar Halong Bay verplicht shoppen in de souvenir/factory. Overigens dat benadelen wordt begrijpelijk als je weet dat er geen sociale voorzieningen zijn, geen verzekeringen, lage lonen en lange werkdagen.
    Datum: 21-01-2012 - 11:01:04
    Naam: Nolly vd Zeijden
    E-mail: -
    Onderwerp: Thailand is zwaar verslavend
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Datum: 18-01-2012 - 16:01:25
    Naam: A AANSTOOT
    E-mail: -
    Onderwerp: onze ervaring met Green Wood Travel
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Prima ervaring met dit bedrijf. Zowel vooraf bij het voorbereiden van de reis zijn we fantastisch geholpen, m.n door Jack van Lieshout, als ter plekke in Bangkok. We zullen zeker G.W.T aanbevelen bij vrienden en kennissen, voor een reis naar Thailand en zullen wanneer wij weer kiezen voor een reis naar dit land of Cambodja contact opnemen. Denken goed mee met de klant en hebben een paar goede hotels op verschillende plekken die qua kwaliteit en prijs aanspreken. Prettige samenwerking vanaf de voorbereiding tot het eind van de reis.
    Datum: 11-01-2012 - 14:01:59
    Naam: van der Klein
    E-mail: -
    Onderwerp: Onze ervaring
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Na regelmatig heen en weer mailen hebben we uiteindelijk de reis kunnen samenstellen die we voor ogen hadden. Het werd een mooie reis met zeer veel indrukken en een uitstekend rustpunt op Koh Chang. Helaas zijn er ook enkele vervelende dingen waarvan wij ons verplicht voelen om deze te melden. 1e. Om de laatste betaling bevestigd te krijgen moest van onze kant actie ondernomen worden want GWT zweeg in alle talen. 2e. De link naar de e-tickets diende uiterlijk twee weken van te voren verstuurd te zijn. Na een herinneringsmailtje van onze kant werd alsnog deze link toegestuurd met de mededeling dat men dit toch echt eerder had gedaan. Nooit eerder ontvangen dus toch enige twijfel. 3e. Door een upgrade van kamer naar suite in het Prince Palace Hotel kregen we, per persoon een voucher voor een luchbuffet. Eenmaal het aanwezige personeel hierop attent gemaakt hebbende werden wij (zij het niet letterlijk) voor leugenaars uitgemaakt want dit was pertinent niet waar. Zeer geschokt door deze onbeschofte behandeling zijn wij maar snel weg gegaan. 4e. De geboekte bungalow (25m²) in Orchid Resort op Koh Chang bleek uit een kamer van slechts 9m² te bestaan met daar aan een wasgelegenheid/toilet van 3m². De rest van de oppervlakte bleek buitenruimte te zijn. Volgens de eigenaar/manager was dit bij GWT bekend met de toevoeging dat deze bungalow ongeschikt is voor oudere mensen en rustzoekenden na een vermoeiende rondreis. Ondanks deze wetenschap heeft GWT dit niet naar ons door gecommuniceerd, zodat wij een paar nachten in deze veredelde bezemkast moesten doorbrengen. Gelukkig had begrip voor de situatie en kregen wij een ruimere bungalow (uiteraard tegen bijbetaling) voor de rest van onze vakantie. Samen gevat voelen wij ons door GWT onheus behandeld en heeft GWT ons op extra kosten gejaagd. Omgerekend hebben wij een bedrag van ± € 90,=. extra moeten uitgeven om onze vakantie tot een goed einde te brengen. on
    Naschrift van Green Wood Travel

    Geachte heer van der Klein,

    Bedankt voor het schrijven in ons gastenboek. Positief of minder, we luisteren goed naar de wensen van onze gasten.

    Graag reageer ik ook puntsgewijs op uw opmerkingen betreffende uw Thailand vakantie tijdens de jaarwisseling.

    1). Op 23 oktober heeft u mij een email gestuurd over dat u het laatste te betalen bedrag heeft voldaan. Ik heb u de volgende dag beantwoord met de opmerking dat ik de betaling al heb zien binnenkomen, maar dat het nog niet is verwerkt en dat het die dag zou worden ge-update. Een week later (28 oktober) stuurt u mij een herinnering. Ik heb vervolgens op 29 oktober een kopie van de ontvangen betaling in de email gestuurd dat ontvangen is en teruggelinkt met onze Financial Controller om het alsnog een officiele betalingsbevesting te sturen.
    De verwerking van uw betaling is niet meteen officieel bevestigd zoals dit had moeten gebeuren. Mijn excuses hier voor.

    2). Green Wood Travel verstuurt de e-tickets 2 weken voor vertrek. Deze informatie is gepubliceerd en naar u door gelinkt.

    Wanneer krijg ik mijn ticket en reisbescheiden?
    Normaal gesproken sturen we uw E-tickets uiterlijk 2 weken voor vertrek naar uw e-mailadres, ook als u eerder heeft betaald. Uw trein-, bus-, boot- of vliegtickets en de vouchers voor de door u gereserveerde hotels en tours liggen voor u klaar op het Green Wood Travel kantoor in het Prince Palace Hotel te Bangkok of anders op de besproken plaats. Wij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00 - 17.30 uur.


    Toen u op 05 december in de avond na sluitingstijd een e-mail stuurde over dat u nog niet uw e-tickets ontvangen had, heb ik op 06 december de link voor uw e-tickets verstuurd.

    3). In de correspondentie heb ik nooit gesproken dat wanneer wij uw kamer zouden upgraden voor 450 THB per nacht dat u een gratis lunchbuffet voucher zou ontvangen. Reserveringen kan herinneren dat een klant hierom vroeg, maar helaas niet meer zeker of het u betrof. Ze hebben toen de desbetreffende klant geinformeerd dat de actie voor een gratis lunch er al een tijdje niet meer is. Bij het boeken van een internationaal vliegticket kregen klanten tot 2010 1x gratis lunchbuffet voucher aangeboden. In plaats daarvan wordt nu een gratis simkaart verschaft.

    4). De email over de wijziging van de kamer is op zaterdag 31 december om 20:33 uur binnengekomen, toen ons kantoor gesloten was. In plaats naar u te bellen en/of mailen, heb ik aan onze reserveringsmedewerkster gevraagd om Orchid Resort te bellen om te checken of de klanten nog in het hotel waren en of ze van kamer waren veranderd. Reserveringen kreeg van het hotel op 03 januari de bevestiging dat de klanten zichzelf hadden ge-upgrade naar een villa en de extra kosten direct aan het hotel hebben betaald. Daarom heb ik niet meer met de u gecommuniceerd.

    De Deluxe Bungalow is inclusief het balkon 25m2. Het binnenste gedeelte is 16m2. Green Wood Travel heeft nooit een opmerking gehad dat deze bungalow niet geschikt is oudere personen. Daarom heb ik geen extra details doorgelinkt met u. Wij publiceren op onze website en dit is gelinkt in uw boeking. Deluxe 25m2, tweepersoonsbed, airco, kluisje, kabel-tv, minibar, badkamer met warm water. Terras met tuinzicht.
    Het hotel is in november 2011 in detail geinspecteerd door Green Wood Travel. De prijs die u betaalde tijdens de jaarwisseling was 50 euro per kamer per nacht inclusief ontbijt.

    De meerprijs die u betaald heeft voor de gehele periode van 90 euro is niet voor rekening van Green Wood Travel.

    Wij hebben de kamer geleverd die u geboekt had. Dat deze niet aan uw verwachting voldeed vinden we spijtig. Het is onze taak om iedere klant een heerlijke vakantie te bezorgen en we menen dat u ook op een paar puntjes na genoten heeft.

    Heeft u nog vragen en/of wensen? Laat het mij weten, ik beantwoord uw vragen graag.

    Groeten uit Bangkok,

    Charuda Binkhuijsen
    Green Wood Travel
    Datum: 10-01-2012 - 11:01:36
    Naam: Barry van Beek
    E-mail: -
    Onderwerp: Ervaring met Greenwood
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Voor de 2de keer met Greenwood op reis. Opnieuw goed geregeld transfers,begeleiding (mrs toy Ko Samui voornamelijk) en algehele organisatie perfect.
    Op kantoor zeer prettige ervaring met stagekandidaat Lotte( is leuk)
    Vraag Ernst gerust om advies, het enigste wat hij niet kan regelen is het weer!
    Datum: 10-01-2012 - 09:01:22
    Naam: a.v.d.steeg
    E-mail: -
    Onderwerp: ervaringen greenwoodtravel.
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    gereisd van 15-12-11 tot 8-1-12. reisdoelen;koh chang, koh mak,koh kood. alle transfers in thailand geregeld bij greenwood wij hebben zeer goede ervaringen met greenwoodtravel. alle transfers klopten, minibusjes precies op tijd op afgesproken plekken. leuke chauffeurs. eentje ging zelfs speciaal met ons nog even apen kijken, omdat dit toch op een route lag. Ze rijden wel hhhhheeeeeeeellll erg hard, allemaal. Niets dan lof over greenwoodtransfers, altijd gelijk contact als je iets wil veranderen of aanvullen. tours vielen tegen:fietsen bij nacht was een afknapper en was als alternatief voor zwemmen met dolfijnen wat in een keer niet door kon gaan. Dit was erg jammer voor onze jeugd. Maar dit was ook de enige tegenvaller. We houden jullie erin.Bedankt voor de goede service. Groeten van Hans Annelies Lotte en Gijs
    Datum: 10-01-2012 - 07:01:18
    Naam: Ria den Braber
    E-mail: -
    Onderwerp: Alles was piekfijn in orde.
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Hallo Green Wood travel , Jack Inmiddels zijn we weer een paar weekjes thuis in het koude , natte Holland. Helaas is het verblijf in Thailand om gevlogen en denken nog regelmatig terug aan die mooie tijd. Ik heb de Adventure tour gedaan en ik moet zeggen dat ( bijna ) alles zeer goed geregeld was . De River Kwai tour was indrukwekkend met leuke hotels en de guide ( Jahama – schrijf het vast niet goed ) sprak zeer goed engels. De Jungle Tour was geweldig en fantastich . Het zweet stond af en toe wel op me voorhoofd maar uiteindelijk was dit het hoogtepunt van mijn vakantie. Compliment voor de guide !!! Ik ben zijn naam even kwijt maar hij is super !!
    Datum: 06-01-2012 - 09:01:58
    Naam: GERAD
    E-mail: -
    Onderwerp: Hotel New world
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Morgen,middag,avond.
    Hotel is mij prima bevallen,lekker rustig,ochtend ontbijt prima,staff vriendelijk,er wordt continu schoongemaakt bij binnen komst.
    Volgende keer weer voor mij Hotel New world.
    Have a very nice day.
    Mvg,Reginald.on
    Datum: 01-01-2012 - 18:01:57
    Naam: Jos
    E-mail: -
    Onderwerp: Beste wensen voor 2012!
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste wensen voor 2012 !
    Veel reizen enne..... lief zijn voor elkaar!
    Datum: 30-12-2011 - 14:12:24
    Naam: Thailand travelers
    E-mail: -
    Onderwerp: Gastenboek
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Onze ervaring met Green Wood travel "Prince Palace" is twee ledig; aan de ene kant is er een mooi en groot assortiment reizen waarvan wij twee maal gebruik hebben gemaakt. Beide (deel)reizen waren prima verzorgd, hier en daar wat kritiek, maar over het algemeen goed. Aan de andere kant vinden wij het personeel door de wol geverfd, wat resulteerde in een foute keuze voor wat betreft een hotel boeking, tevens de manier van mensen te woord staan door een persoon van het Nederlandse personeel, vonden wij geen prettige ervaring, wat wij al zeiden "door de wol geverfd"