Reacties van onze gasten
Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.
Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.
Datum: | 17-05-2013 - 14:47:59 |
Naam: | fam van der Kammen |
E-mail: | - |
Onderwerp: | vakantie Hua hinn |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Ik heb een zeer goede ervaring met Green Wood Treavel.
Ben zeer tevreden hoe alles geregeld is en de tours zijn uitermate goed verzorgd. |
|
Datum: | 14-05-2013 - 06:28:48 |
Naam: | Fam. baijens |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Zuid-Thailand safari |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Wij hebben een super vakantie gehad dankzij greenwood, alles perfect geregeld. Het enige minpuntje vond ik, dat de gidsen bij treetops erg slecht Engels praatte. Wij zouden het iedereen aanraden om met jullie door Thailand te reizen. |
|
Datum: | 12-05-2013 - 10:47:23 |
Naam: | Willy Vanvelthoven |
E-mail: | - |
Onderwerp: | |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Hallo Ernst, Hebben weer een supergoed verlof gehad, alles perfect geregeld door jullie, zijn weeral aan het voorbereiden om dit jaar in November terug te komen. Groetjes Fam Van Velthoven |
|
Datum: | 08-05-2013 - 06:02:45 |
Naam: | Herry en Rita Prinsen |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Hallo Green Wood travel team, |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Hallo Green Wood travel team, Op 20 april een bezoek gebracht aan jullie kantoor op de 14e verdieping van het Prince Palace hotel en gesproken met Jack van Lieshout voor onze vervolgreis t/m 4 mei j.l.. Wij zijn nu enkele dagen terug van een heerlijk verblijf in Thailand, alles was goed geregeld, ook steeds de transfers van hotel naar luchthaven dan weer van luchthaven naar resort. De reis van 5 dagen die wij gemaakt hebben door noord Thailand was ook uniek, wij met alleen gids Sab, hebben een fijne week beleefd, ook mede door de zeer goeie informatie die Sab ons gegeven heeft, wanneer wij even wat langer wilden blijven was dat geen probleem, dat is natuurlijk ook het voordeel dat je niet met anderen samen reist. Verder hebben wij het als zeer prettig ervaren dat wij ondanks het vroege inchecken bij het Prince Palace hotel op 14 april om 8.00 uur s'ochtends al op onze kamer konden. Ook complimenten aan de man achter de receptie van Prince Palace hotel die ons liet inchecken terwijl wij een boeking hadden gedaan voor de 17e april terwijl wij op de 19e pas arriveerden, hij heeft het probleemloos omgeboekt. Ik heb nog wel een opmerking aan jullie als team, wij hebben 14 stuks kaartjes gekocht in jullie kantoor a 25 Bath per stuk, dit was inclusief postzegel. We wilden de kaarten s´avonds bij de receptie afgeven maar de postzegel die wij op jullie kantoor gekregen hebben bleek niet voldoende te zijn, wij moesten nog eens 14 x 15 Bath bij betalen, wij hebben, zo bleek s'avonds aan de receptie, postzegels van 5 Bath gekregen en wij hebben daar niet op gelet tijdens de koop. De volgende ochtend waren wij al vertrokken naar Chiangmai voordat jullie kantoor open ging. Met vriendelijke groet, Herry en Rita Prinsen |
|
Datum: | 04-05-2013 - 18:29:00 | |
Naam: | Maria | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | onze ervaring | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Beste Green Wood Travel,
Ik laat graag onze ervaring met Green Wood Travel weten. Onze ervaring is positief en negatief. Ik ben naar Green Wood Travel in Bangkok gegaan door de positieve verhalen van kennissen over dit bedrijf. Ik was al enkele dagen in Bangkok samen met mijn zoon en we wilden een op maat programma voor ongeveer 10 dagen. De eerste persoon die we spraken kon niet veel advies geven, het bleef bij algemene opmerkingen en als we doorvroegen dan vroeg hij informatie aan een collega. Na een klein half uur werden we onverwacht 'overgedragen' aan een collega die flink doorpakte en juist iets teveel haar eigen mening aan ons opdrong maar daar konden we goed mee omgaan. In elk geval kwam er toen wel een concreet programma tot stand en dat was natuurlijk ook de bedoeling. In grote lijnen: de volgende dag slaaptrein Bangkok-Chiang Mai, 3 nachten The Park Hotel Chiang Mai, 1 dag Super Jumbo Tour, halve dag Baan Hongnual kookcursus, slaaptrein Chiang Mai-Bangkok, aansluitend transfer (minibus met chauffeur) naar Koh Chang, 4 nachten Kacha resort, transfer terug naar Bangkok. Positief was het advies over de samenstelling van de reis, de fantastische Jumbo Tour in Baan Chang Elephant Park, de keuze voor Koh Chang en het Kacha resort. De transfers per minibus waren prima geregeld en het klopte inderdaad wat men zei: maak je niet ongerust over het vinden van de chauffeur want hij zal jullie vinden op station Bangkok. En zo ging het ook! Negatief ben ik over het geadviseerde hotel in Chiang Mai (The Park Hotel), dit hotel ligt beslist niet in het centrum van Chiang Mai maar in een saaie buurt. Ook bleek er geen gratis wifi te zijn, dat vonden wij wel belangrijk. Op diverse sites zegt het hotel zelf dat ze gratis wifi hebben maar dat is dus niet zo. Ook negatief ben ik over de kookcursus. Wij wilden graag de ochtendcursus boeken maar die bleek vol. Er was wel plek in de middagcursus, ook goed. We werden bij het hotel opgehaald met de Tuk Tuk om via de markt naar de kookstudio te gaan en tot onze teleurstelling bleken we de enige twee cursisten te zijn. Er liep een hond los door de kookstudio die het op mijn kuiten had gemunt, gelukkig werd de hond na enkele aanvallen verwijderd. Ik vind overigens dat een hond niet in zo'n keuken thuis hoort. We werden vervolgens gepusht om 4 gerechten achter elkaar te bereiden. De uitleg over het koken was overigens wel goed. We hebben meermaals aangegeven dat we het eten warm wilden opeten, reactie was steeds noworry-noworry, is warm-is warm, enz. Helaas niet dus: na (te) lang in de keuken staan gingen we met z'n tweeen trots onze gerechten op tafel zetten om te eten maar ... bijna alles was koud, de soep, de pad-thai, de curry, enz, alleen de gebakken banaan niet, die had ik immers het laatst gemaakt. Liever had ik geweten dat we de enige twee cursisten zouden zijn, met meer mensen had men zich waarschijnlijk wel aan het programma gehouden dat nu werd afgeraffeld en niet gezellig was. Tot slot ben ik erg teleurgesteld over de hoge prijs die Green Wood Travel rekent voor de treinkaartjes namelijk 1100 Baht per stuk voor 2e klas ac. Een lower berth kost 881 Baht en een upper berth 791, ook via ticket-bureaus zoals thailandtrainticket.com. Voor 2 personen heen en terug kom ik dan op 3374 Baht en niet op 4400 Baht die Green Wood rekent. Dat valt me tegen! We hebben genoten van onze reis in Thailand, ik hoop dat u iets doet met onze ervaringen die overwegend positief zijn met een paar kanttekeningen! Hartelijke groet vanuit Nederland, Maria |
||
|
Datum: | 30-04-2013 - 19:49:18 | |
Naam: | beppie | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | tour 17 dagen | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
beste Jack v Lieshout.
we hebben genoten van de tour in thailand door jullie georganiseerd. zijn zeer tevreden ook door de goede gids Toi en de chauffeur Od hele lieve mensen en zeer bekwaam. de regeling van de taxi s is wat minder .in Chang mai moeten bellen want er stond geen taxi voor ons klaar ,toen er eindelijk een taxi kwam was dat voor 2 personen terwijl wij met 4 personen waren. ook vanuit Pattaya naar het vliegveld was er een taxi geregeld via Green wood travel. ook hier weer een taxi voor 2 personen terwijl wij toch met 4 personen waren ,is uit eindelijk wel opgelost maar was wel een min punt als ik via jullie een reis boek dan niet meer de taxi,s via jullie maar mister T erg betrouwbaar. verder hebben we genoten en was het een super reis leuk om er op terug te kijken. misschien tot volgend jaar in Thailand |
||
|
Datum: | 28-04-2013 - 20:20:38 | |
Naam: | Peter van Andel | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Review mislukt altijd | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Na afloop vraagt Greenwood om je ervaringen te delen. Het valt mij olp dat dit (voor de 3e keer) altijd mislukt. Jammer van mijn tijd en moeite. De reservaties waren prima in orde | ||
|
Datum: | 19-04-2013 - 11:33:28 |
Naam: | J.H. van Egmond |
E-mail: | - |
Onderwerp: | vakantie thailand april 2013 |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
we willen het hele greenwoodteam bedanken voor het perfect verzorgen van onze vakantie alle vier de hotels waren prachtig met goede ligging en mooie kamers. alle transvers waren op tijd de chaufeurs waren er al een kwartier voor tijd .de binnelandse vluchten ook super geregeld.de tours ook geweldig en goed verzorgd. volgende keer zeker weer greenwood nogmaals bedankt. Fam. van Egmond. | |
Datum: | 18-04-2013 - 11:50:17 |
Naam: | Josette Colla |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Greenwood travel |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Dear Thanisara We want to thank you very much for the good organisation of your compagny. Especially a great thank to your guide Supar who was a very kind and very good guide to us. We will advice our friends when they come to Thailand to contact you. When we come back to Thailand we will contact you surely again. Kind regards Josette Colla and friends |
|
Datum: | 15-04-2013 - 15:25:28 |
Naam: | Annelies Keuker |
E-mail: | - |
Onderwerp: | simkaart |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Wij hebben ook om de simkaart moeten vragen, op het vliegveld van Chiang Mai werden ze zelfs gratis uitgedeeld. Tip: het telefoontoestel moet op GSM staan anders werkt internet niet. | |
Datum: | 14-04-2013 - 17:50:52 |
Naam: | Annelies Keuker |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Dubai |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Dubai 3 dagen 2 nachten is voor een eerste bezoek veel te kort, althans dat vonden wij. We begonnen niet echt goed want onze chauffeur was er niet. Het hotel gebeld en wachten. Het programmaoverzicht qua tijden van GW werd helaas voor de safari aangepast, gevolg voor ons dat we nog minder tijd hadden. Terug in het hotel werd de tijd weer aangepast, 3 kwartier later. Nog geen 10 minuten later stond de auto voor de deur. Je wilt op zijn want anders vertrekken ze zonder jou en dan is dit niet echt fijn. Verder was het super al zou ik dit hotel niet meer kiezen, heeft zijn beste tijd gehad, ontbijt ook niet super. De ligging naast de metro was wel een pluspunt. GW zou keuze moeten hebben in het aantal dagen evt. verlengen en andere hotels. | |
Datum: | 12-04-2013 - 02:46:36 | |
Naam: | Harrie Jansen | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Thaise simkaart | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Hallo Greenwood,
we zitten nu al drie weken net boven jullie in het hotel (verdieping 15) nog een week te gaan, tot mijn verbazing lees ik gratis thaise simkaart, helemaal niet gehad, kan je niet eens bemiddeling met het hotel, dan het tijd word gratis internet te krijgen,in Europa, heeft elk hotel het, gr Harrie en Mirjam Jansen Kamer 1504 |
||
|
Datum: | 08-04-2013 - 20:56:03 |
Naam: | Cees en Yvonne de Jongh |
E-mail: | - |
Onderwerp: | vakantie februari/maart 2013 |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Hallo Ernst Otto Wij, medereizigers van Jerina,Fred, Wil en Bob willen jou ook nog even bedanken voor de goede zorg tijdens onze vakantie. Alles was goed geregeld en het transport was ook altijd op tijd. Wij waren van plan om in 2014 een aantal weken naar Spanje te gaan maar misschien wordt het nu toch wel Hua Hin. Het is heerlijk om tijdens de winter in Nederland van de warmte in Thailand te genieten. Dus wie weet....tot 2014. Groeten van Cees en Yvonne de Jongh |
|
Datum: | 07-04-2013 - 19:27:08 |
Naam: | Theo en Toos Klappe |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Onze jaaaaarenlange ervaring met Greenwoodtravel |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Al 12 jaar hebben wij ervaring met Greenwoodtravel voor onze reizen naar en in Thailand. Steeds waren wij erg tevreden en waren er weleens problemen, dan werden die met respekt voor elkaars mening tot tevredenheid van beiden opgelost. Dat ging om een taxirit naar het noorden of advies over een volgende interessante trip of stad. Wij hopen dan ook voor onze volgende reis een goed advies te krijgen over luchtvaartmaatschappij, prijs van de vlucht of een hotel. Ja, ook onze 50jarige huwelijksreis laten we door Ernst Otto, zijn lieve vrouw of een ander van zijn reisburo regelen. Dus Ernst go on en tot over een paar maanden. Helaas is het Prince Palace geen fijn hotel, als je als 72 jarige gammele knieen hebt. Het is dan moeilijk om in en uit het bootje te komen, als je naar het centrum wilt. Met groet. Theo en Toos |
|
Datum: | 05-04-2013 - 15:24:23 | |
Naam: | Henk Koetsier | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | Service Greenwoodwoodtravel | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
Greenwoodtravel is binnen onze familie en vriendenkring het reisburo bij uitstek.
Doordat wij al bijna 15jaar ervaring hebben met Ernst en zijn collega's is Greenwood voor ons een soort uitval basis in Azie geworden. Dankzij dit hebben wij veel mensen naar Thailand meegenomen om dit prachtige land te leren kennen. ( wij waren als gezin een soort mini reisburo voor familie en vrienden,maar op de achtergrond hadden de mensen van Greenwood bijna alles geregeld. ) Mede hierdoor hebben we gezien hoe makkelijk dingen te regelen zijn in Azie en hebben we dus al meerdere landen ( Taiwan,Hongkong ) bezocht. Dit doen we allemaal zelf ,maar voor ons begint de gastvrijheid in Thailand bij Greenwood. Wij hopen dat we dit nog jaren kunnen doen, en kijken alweer uit naar de aankomende zomer in Thailand. Henk Patricia en Jayden Koetsier |
||
|
Datum: | 30-03-2013 - 07:22:48 |
Naam: | jos vd brink |
E-mail: | - |
Onderwerp: | vakantie maart 2013 |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Ik wil Greenwoodtravel en in het bijzonder Kwan bedanken voor de geweldige vakantie van ons. Het was allemaal super geregeld mooie hotels prima vervoer ( steed keurig op tijd ), gaan zeker in de toekomst weer gebruik maken van Greenwood travel |
|
Datum: | 28-03-2013 - 08:04:04 | |
Naam: | cees | |
E-mail: | - | |
Onderwerp: | algemene ervaringen | |
Rating: | Algemene waardering: Service: | |
Foto: | ||
We zijn een paar keer op reis geweest met Greenwood. Het service-niveau valt ons telkens wat tegen. Antwoorden via de mail duren vaak vrij lang of komen soms zelfs helemaal niet. Dat vernemen we ook van vrienden, die daarom zelfs afhaken bij Greenwood. Kenmerkend voor tegenvallend service-niveau was de passiviteit toen we vanwege een sterfgeval graag eerder naar huis wilden. Het service niveau vinden we in dat opzicht ronduit slecht in vergelijking met wat we in Nederland gewend zijn. Anderzijds heeft Greenwood een uitstekend breed aanbod voor dit deel van de wereld en hebben we enkel goede ervaringen met de aanlevering en het regelen en organiseren van alle reispapieren, de reis, vervoer tripjes en dergelijke. Dat was altijd prima en duidelijk geregeld en verdient zondermeer een compliment. Uiteindelijk vinden we dat het belangrijkste, maar daarvoor wel eerst een paar keer diep slikken om de ergernis te onderdrukken. | ||
|
Datum: | 25-03-2013 - 17:27:14 |
Naam: | ouwerkerk |
E-mail: | - |
Onderwerp: | ervaring greenwood |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
minnen en plussen. minpunten:facturen onoverzichtelijk :fout met prijsaanbod gemaakt,waardoor we even heel snel moesten bijbetalen,wel is dit netjes opgelost door ons hotel te upgraden. geen wifi in prince palace hotel,bij greenwood moest ik 100 thb betalen,om gebruik te mogen maken van hun internet.klantvriendelijk?? pluspunten:goede informatie, mede mogelijk door gebruik van skype met greenwood. :vervoer(altijd keurig op tijd) en vouchers keurig geregeld. we hebben een heerlijke vakantie gehad!!! |
|
Datum: | 25-03-2013 - 17:04:11 |
Naam: | Marissa & Roy |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Green Wood |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Wij zijn afgelopen zaterdag terug gekomen vanuit Thailand. Alles was perfect geregeld door Green Wood. Toen wij in Bangkok aankwamen lagen alle vouchers al klaar in het hotel. Helemaal super en op naar volgend jaar weer via Greenwood. |
|
Datum: | 21-03-2013 - 11:36:05 |
Naam: | Jan en Gees Horseling |
E-mail: | - |
Onderwerp: | Geannuleerde vakantie. |
Rating: | Algemene waardering: Service: |
Foto: | |
Wij willen Greenwood (speciaal Jack)bedanken voor de goede afhandeling van onze geannuleerde vakantie. Wij hebben vaker bij Greenwood een vakantie geregeld en het was altijd goed. Deze keer ook weer. Eindelijk konden wij weer naar Thailand (ziekte van mijn moeder 90 jaar) . Mooie reis geboekt met een stopover in Dubai, maar het ging anders. 22 februari hoorde ik , dat de vakantie niet doorging. 3 maart zouden wij vertrekken , maar 7 maart werd ik geopereerd. Paniek. Jack gebeld en hij zij het komt allemaal in orde. En het kwam in orde . Alleen de vliegtckets waren betaald(maar wij zijn verzekerd) en de rest is keurig geregeld door Greenwood.Hartelijk bedankt voor deze snelle afhandeling. Voor mijn zat er niks ander op om van uit mijn ziekenhuisbed naar de sombere lucht te kijken. Maar het is goed afgelopen en in Oktober gaan wij de reis als nog maken. |
|