Tel:NL 070 250 0062
THAI 66 (0)2 105 4614
Mij Reisplan

Reacties van onze gasten


Wij horen graag wat u ervaring is met Green Wood Travel en onze reizen.
Hier leest u wat onze klanten over ons zeggen.

Wenst u ook een reactie achter te laten klik dan hier.


    Datum: 10-08-2015 - 19:58:46
    Naam: Corine Roeleveld
    E-mail: -
    Onderwerp: complimenten
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste Jack en andere Greenwood medewerkers,

    Een prachtige ervaring hebben wij de afgelopen drie weken in het mooie Thailand opgedaan. Dat het land mooi is, het eten lekker en de mensen heerlijk relaxt en vriendelijk zijn is algemeen bekend denk ik. Jullie waren voor ons bij boeking minder bekend, maar wat een goede service hebben jullie geleverd. Alles klopte ! De enige keer dat wij een excursie gemist hebben lag volledig aan onszelf (vergissing in de dag) maar zelfs toen werden we nog voor deel twee opgehaald. Een heel groot compliment aan jullie allen. Graag nog een extra compliment voor Mister T en voor de vrouwelijke gids die wij hadden op zaterdag 18/7 en zondag 19/7 bij de klong tour en de temple/palace tour. Ook aan alle chauffeurs een pluim, steeds op tijd en veilig rijdend. Kortom, de familie van Velzen/Roeleveld is zeer tevreden en boeken een volgende keer graag weer bij jullie.
    Datum: 08-08-2015 - 09:37:52
    Naam: Arie Gravendeel
    E-mail: -
    Onderwerp: Onze ervaringen
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:

    Hi!

    Volgens mij wilde je graag onze ervaringen weten. Even kort (vanaf iPhone):

    Wij (2 volw en 3 kids) zijn erg tevreden over jullie service, tips qua hotels. Prima transfers/busjes, maar je moet wel heel duidelijk zijn over je wensen tegen drivers.
    Prettig dat we telefonisch nog wat konden regelen. Vlakbij River Kwai hotel is Olifanten kamp, commercieel maar kids vonden 't geweldig en wij ook. Misschien tip voor jullie lijstje. We hadden nog graag naar Mon village gewild, maar da's een behoorlijke trip en driver kende 't volgens mij niet. River cruise vonden we echt super! Fietsen in Ayutthaya ook geweldig! Hotel daar ook echt goeie tip!

    Normaal regelen we eigenlijk alles zelf, maar via jullie is voor herhaling vatbaar! Wellicht volgend jaar weer naar Azië, dan laten we het weten. Houdt ons ook maar op de hoogte.

    Wil je nog meer of specifieke feedback?

    Nogmaals many thanks!
    Datum: 04-08-2015 - 16:43:23
    Naam: familie Borren
    E-mail: -
    Onderwerp: Avonturentour.
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Geweldige onvergetelijke vakantie. Zeer goed geregeld door Greenwood allemaal. Alles klopte en was in orde. Zelfs ter plaatste werd onze nachtbus heel makkelijk omgezet naar een binnenlandse vlucht. Ook de gidsen die met ons meegingen waren hele vriendelijke mensen en hadden veel kennis. Goed engels sprekend.
    De River Kwai en de jungletocht waren de hoogte punten in deze tour. Jungle tocht was best zwaar maar dat kwam ook mede door de warmte. Het verblijf bij de locale mensen is een belevenis op zich. Wij kunnen als verwende westerse mensen hier nog veel van leren.
    Als wij nog eens een reis richting het Verre Oosten willen maken zullen wij zeker weer contact met Greenwood opnemen.
    Datum: 04-08-2015 - 11:27:50
    Naam: Janneke van Wilgenburg
    E-mail: -
    Onderwerp:
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wij hebben in juli 2015 een heerlijke vakantie gehad. Ik heb samen met mijn dochters van 17&15 gereisd. We hebben veel gezien en gedaan en nog tijd over om te relaxen. Wij bevelen Green Wood zeker aan en hopen nog eens een reis bij jullie te boeken!

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    Datum: 03-08-2015 - 07:15:13
    Naam: A.P. van Kampen
    E-mail: -
    Onderwerp: Thailand vakantie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:

    Beste Michel,

    Wij willen je hartelijk danken voor de goede organisatie. Wij hebben genoten van onze reis. Alles was top geregeld. De chauffeurs stonden keurig op tijd klaar, accommodaties waren prachtig, rest van de tour was ook goed geregeld. De vakantie is vlekkeloos verlopen.

    Wanneer we weer een vakantie naar Azië boeken zullen we zeker weer contact opnemen. Wij zullen ook anderen Green Wood travel aanraden.

    Nogmaals hartelijk dank.

    Met vriendelijke groet,

    Marielle van Kampen
    Datum: 02-08-2015 - 01:49:41
    Naam: Jeanet Zwiers
    E-mail: -
    Onderwerp: Thailand juli 2015
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Voor ieder die twijfelt, niet doen en boek bij Greenwood travel. Alles was tot in de puntjes geregeld. Ben alleen maar lovend.
    Datum: 30-07-2015 - 19:14:06
    Naam: Anton en Bianca
    E-mail: -
    Onderwerp: Thailand 3/7 tm 27/7/2015
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Hallo neng neng,

    Wij zijn van de week teruggekomen van onze rondreis door Thailand heen.
    Bianca en ik willen jou persoonlijk bedanken voor een ongelofelijke en onvergetelijke vakantie die wij hebben mogen meemaken in het fantastische Thailand.
    Mede door jou en Greenwood Travel hebben wij van een onbezorgde vakantie genoten.
    Alles, maar dan ook alles van chauffeurs en hotels etc waren perfect geregeld en wij hebben geen enkele negatieve ervaring ondervonden.
    Onze complimenten en onze dank gaan dan ook allereerst naar jou uit.
    Volgend jaar zeker weer via greenwood en dan waarschijnlijk naar de Filipijnen of naar indonesie.

    Nogmaals onze dierbare en gemeende dank.

    Gr anton en Bianca uit Zaandam
    Datum: 29-07-2015 - 15:41:33
    Naam: Willem Van der MArk
    E-mail: -
    Onderwerp: auto reis Thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Onze ervaring is redelijk.
    Wij hebben een individuele autoreis geboekt van Bangkok naar Chiang Mai.
    Wij kregen de auto afgeleverd bij ons hotel. Van Green Wood hadden wij geen reis- of routebeschrijving ontvangen, alleen de gps-codes van de hotels.
    De auto had echter geen navigatie. Alhoewel de auto om 9 uur gebracht werd, moest ik eerst meerijden naar Buget rent a car voor een navigatie systeem. Door de drukte in de stad en een slecht werkend navigatiesysteem konden heeft dit voor ruim 4 uur vertraging gezorgd en konden we pas om 13 uur vertrekken.
    Vervolgens geven de GPS codes bijna bij alle hotels een benadering aan van waar het moet zijn en was het vaak nog even zoeken. In Chiang Mai was het hotel helemaal niet te vinden via de door Green Wood opgegeven info. uiteindelijk hebben wij alle hotels wel gevonden maar het verliep niet soepel.
    Wat wel een goed advies is geweest is om een grote 4W drive jeep te huren, zeker in de bergen was dit een uitkomst!
    De hotels die waren uitgezocht waren leuk en gevarieerd! Alleen het hotel bij de River Kwai viel tegen qua service en publiek. Dat vonden wij jammer omdat we in eerste instantie zelf een mooier hotel hadden gereserveerd en op aandringen van Green Wood dit hadden omgezet naar dit 'Resotel'.
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste Willem van de Mark,

    Bedankt voor uw positieve maar ook uw minder positieve opmerkingen.

    Positief en/of negatief, we luisteren naar beide en zorgen daar waar mogelijk we onze reizen verbeteren.

    Huurauto's in Thailand hebben standaard geen GPS ingebouwd. U had dit ook niet als extra geboekt bij ons.
    Dat u bij aankomst dit graag wenste levert inderdaad tijdverlies op.

    Een redelijk werkende navigatie systeem in Thailand is Garmin. Zelf gebruik ik Garmin al sinds twee jaar bijna niet meer daar Google Maps beter werkt. Ik zal dit ook gaan vermelden bij alle autoreizen en informatie pagina's.
    Het is beter om een Thaise simkaart aan te schaffen met data package en te navigeren met uw eigen Smartphone/tablet met Google Maps. Vergeet niet een 12V adaptor en oplaadsnoer mee te nemen.

    Coördinaten op Green Wood Travel vouchers van onze hotels zijn ingesteld op Google Maps.

    U had bij ons een huurauto geregeld en accommodatie. Alleen bij onze vier autoreizen ontvangt u een gedetailleerde reisbeschrijving met veel extra tips.
    Bijvoorbeeld: www.greenwoodtravel.nl/tours/bangkok/autoreis-kompas-op-noord-thailand-10-dagen

    Dit doen we helaas niet individueel voor iedere boeking zoals uw reis hieronder.

    Autohuur Toyota Vigo Double Cab
    KANCHANABURI
    NAKHON SAWAN
    SUKHOTHAI
    Tak / Mae Sot
    MAE HONG SON
    MAE HONG SON
    PAI
    CHIANGMAI


    Als er verder nog vragen en/of reiswensen zijn dan verneem ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Ernst-Otto Smit
    General Manager
    Datum: 16-07-2015 - 14:44:11
    Naam: Linda Roest & Edwin Heijstek
    E-mail: -
    Onderwerp: THAILAND vakantie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Hallo Michel,

    Wij zijn afgelopen woensdag thuisgekomen na een 18-daagse reis in Thailand.
    Ik wil je laten weten dat wij werkelijk een fantastische vakantie hebben gehad en wil je graag een compliment maken voor de organisatie.
    Alles is goed gelopen. Vanaf het vertrek van Schiphol, de aankomst in Bangkok, het vervoer, alle vouchers lagen klaar, alle tripjes tijdens de rondreis verliepen goed, de hotels waren prima in orde, enz..enz...

    Ik wil graag 1 apart compliment maken en dat is bestemd voor onze gids gedurende de eerste 6 dagen ( klongtour, tempeltour en 3 dagen River Kwai ) Toi (zo schrijf je haar naam geloof ik), is een geweldige gids, zij heeft ons niet alleen alles laten zien, maar ook heel veel er omheen verteld.

    Bovendien bezit zij het vermogen om aan te voelen wat de gasten wel/niet willen en springt daar dan ook op in.

    Zelfs onze Nederlandse humor begreep ze heel goed en deed daar ook aan mee.

    Ik zou het zeer op prijs stellen wanneer je het compliment aan haar wil overbrengen en kan jullie alleen maar aanraden haar vaker in te huren als gids!

    Nogmaals heel erg bedankt voor alles en ik zal iedereen die plannen heeft om naar Thailand te gaan aanraden om bij jullie te boeken.

    Linda Roest en Edwin Heijstek
    Alkmaar
    Datum: 13-07-2015 - 13:18:17
    Naam: Pauline Pelsma
    E-mail: -
    Onderwerp: Genoten in Thailand
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Beste medewerkers van Green Wood Travel,
    Wij zijn alweer twee weken terug thuis maar willen U nogmaals van harte danken voor de prachtige organisatie van onze eerste Thailand reis, tevens onze eerste reis rechtstreeks geboekt.
    Gelieve ook onze dank en hartelijke groeten over te maken aan uw chauffeur/gids Khun Supot. Hij heeft ons op een werkelijk innemende manier verteld over zijn land, mensen, taal, cultuur, religie en bovendien zorgde hij als een moederkloek voor ons tijdens onze vijfdaagse trip van Bangkok naar Chiang Mai.
    We houden ook de beste herinnering aan Krabi La Playa Resort. Een gezellig hotel in Thaise bouwstijl met heel vriendelijk personeel en een lekkere Thaise keuken.
    Bedankt we komen volgend jaar weer.
    Familie Pelsma
    Datum: 12-07-2015 - 11:05:35
    Naam: de Bruijn
    E-mail: -
    Onderwerp: ZEER SLECHTE DIENSTVERLENING
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    NOG NOOIT heb ik een reisbureau meegemaakt dat zo'n SLECHTE SERVICE verleent. Afgelopen zomer boekten wij een (droom)reis door Java. We hadden twijfels of een deel van de reis wel geschikt zou zijn voor kinderen maar volgens hun was dat geen probleem. Dat bleek helaas wel een probleem en een grote ook. Die week of Java was 'hell'. Heel Java vierde in die week Idul Fitri en alle Javanen gaan dan terug naar hun geboortedorp. Oftewel, Java is in die week een grote file. Wij hebben die week per dag zo'n 8 tot 14 uur in de auto gezeten, nauwelijks van de geplande excursies kunnen genieten (sommige al betaalde excursies konden ook niet doorgaan omdat we gewoon te laat aankwamen). Onze kinderen zaten die week elke dag huilend in de auto. Onze droomreis werd een grote nachtmerrie die voorkomen had kunnen worden als Greenwoodtravel zich servicegericht had opgesteld. Navraag bij andere reisbureaus leerde ons namelijk dat zij afraden om in de week van Idul Fitri te reizen!
    Natuurlijk deden wij na 2 dagen al ons beklag, maar ook die reactie was teleurstellend. Op 4 aug. kregen wij een reply dat ze zouden bekijken wat ze konden doen. Je begrijpt het al.... een jaar later en nooit meer iets gehoord.
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste Diana Koster en familie,

    Bij uw aanvraag voor een reis door Indonesië waren de tickets voor deze reis al door u zelf ingeboekt.
    Green Wood Travel heeft alleen op uw verzoek een reisplan gemaakt voor een aantal dagen over Java.

    Accomodations:
    29 -04 Aug'14: By Green Wood Travel
    04 - 18 Aug'14: Own Arrangement

    Wij hebben een erg lange correspondentie gehad en uiteindelijk heeft u de knoop doorgehakt en bent u gaan reizen in deze drukke periode.

    Vanwege het Islamitische feest Eid ul-Fitri zijn de reistijden dus onaangenaam lang geweest wat wij zeker betreuren voor u en uw familie. Een Islamitisch feest is wereldwijd bekend en waar veel mensen ook juist weer op af komen. En nogmaals u had zelf u tickets ingeboekt.

    U heeft ons tijdens uw reis een e-mail gestuurd betreffende uw ervaringen onderweg en dat u nog een officiële klacht zou sturen na deze reis in Java en Bali. Deze hebben wij echter nooit ontvangen en zijn er dus van uitgegaan dat een reactie niet nodig zou zijn.

    Ik heb u zelf ook nog een e-mail gestuurd maar heb deze in de wacht gezet in afwachting op de officiële klacht.
    Nu bijna een jaar later komt u met een officiële klacht.

    In Thailand hebben wij ook soortgelijke feestdagen denk aan het Songkran festival (Thais Nieuwjaar) waarbij ook heel het land een paar dagen chaos is, dit festival is wereldwijd bekend en trekt miljoenen toeristen aan.

    Wij betreuren het zeker wel dat dit in Java anders is ervaren en zeker niet als een leuke vakantie.

    Ook dit jaar is het weer druk ...
    The Jakarta Post
    Drones and phones to tackle Indonesian Eid ul-Fitri holiday road chaos.

    www.thejakartapost.com/news/2015/07/15/drones-and-phones-tackle-indonesian-holiday-road-chaos.html

    Als er verder nog vragen en/of opmerkingen zijn dan verneem ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Michel Takken
    Tourcoordinator


    Response Diana Koster 22 juli 2015
    Bijzonder!
    Mijn man stuurt jullie op 12 juli een mail.
    Mijn man schrijft onder zíjn naam op 12 juli een evaluatie in het gastenboek op jullie site.
    Mijn man krijgt geen reactie op zíjn mail.
    Jullie mailen in plaats daarvan 10 dagen later (op 22 juli) naar mij.

    Dat is zo'n beetje tekenend voor hoe de communicatie vorig jaar met jullie is verlopen.

    Jullie doen het in jullie reactie voorkomen alsof wij zelf hebben besloten om over Java te reizen tijdens de Islamitische feestweek Idul Fitri.
    Wij hadden nog nooit van het bestaan van die hele feestweek gehoord.
    We hadden inderdaad zelf vliegtuigtickets geboekt van NL-Jakarta-NL, waarbij we 3 weken vakantie konden verdelen voor onze droomreis over Bali en Java.
    We hebben jullie gevraagd als reisbureau om die 3 weken in te vullen, nadat we een positieve aanbeveling hadden gehad nav de reizen die jullie in Thailand aanbieden.

    Jullie voorstellen qua accommodatie en locaties op Bali vielen ons erg tegen en de mailcommunicatie verliep zeer gebrekkig, dus hebben we het Bali gedeelte zelf maar geregeld en geboekt en we hebben een toptijd gehad op Bali, op de prachtigste locaties!!

    Wat we van jullie als reisbureau hadden verwacht en ons inziens mochten verwachten van jullie, was dat jullie ons hadden geïnformeerd over het bestaan van de Idul Fitri feestweek na de Ramadan op Java en ons hadden afgeraden om tijdens die week over Java te reizen, zeker met 2 kleine kinderen. Dan hadden wij ons reisschema omgegooid en waren we eerst naar Bali gegaan en daarna over Java teruggereisd naar Jakarta.

    Ook nu - bij het lezen van de correspondentie en het schrijven van deze mail - voel ik weer de immense teleurstelling en woede over het mislukken van onze Java-reis.

    Over onze kinderen - ziek van hele dagen in de auto - met op de zwartste dag maar liefst 16uur in de file. Ik zelf die van pure uitputting en ellende met hoge koorts aankwam op Bali.

    Over de excursies die we onze kinderen als beloning voor de lange autoritten voorhielden;
    'Hou nog even vol, straks gaan we een leuke batikworkshop doen, hou nog even vol straks gaan we een plantage bezoeken met een voorstelling van dansende kinderen, om dan te ontdekken dat het batikatelier gesloten was ivm Idul Fitri en de plantage niet meer te bezoeken was, omdat er geen plant te onderscheiden viel in het donker en de kinderen al in bed lagen ipv dat ze een dansvoorstelling voor ons gaven.

    Na de ergste auto-file-oververhittings-dag van 16u heb ik jullie een hele emotionele mail gestuurd en gezegd dat een officiële klacht zou volgen. Jullie zouden daar nog op terug komen, maar helaas heb ik nooit meer iets van jullie gehoord.

    Ik heb - nadat ik tot rust gekomen was op Bali - bewust besloten om de Java week uit mijn geheugen te verbannen, te focussen op de geweldige tijd die we op Bali gehad hebben en geen negatieve energie meer in GreenWoodTravel te stoppen, omdat ik er weinig vertrouwen in had en heb, dat daar iets positiefs uit voort zou komen.

    Nav contacten met het reisbureau dat dit jaar onze vakantie regelt, zei dit reisbureau dat er vorig jaar echt fouten zijn gemaakt door jullie en adviseerden zij mijn man om jullie alsnog te mailen en jullie de gelegenheid te geven eea alsnog te 'repareren'.
    Daarop heeft mijn mán jullie gemaild en een recensie in jullie gastenboek geschreven, ik niet.

    Via jullie mail van vandaag en jullie reactie in het gastenboek, word ik opnieuw geconfronteerd met de slechte service van GreenWoodTravel en onze afschuwelijke ervaring op Java. Ik merk aan mijn hartkloppingen dat het me blijkbaar helaas toch niet gelukt is om het Java-GreenWoodTravel-debacle helemaal uit mijn geheugen te verbannen.

    Ik geloof best dat jullie specialist zijn in het organiseren van reizen in Thailand. Het was mooi geweest als jullie oprechte excuses hadden aangeboden voor jullie gebrek aan ervaring en specialisme mbt een rondreis op Java en gebrek aan informatie over (of beter nog een negatief reisadvies voor Java) tijdens de Idul Fitri feestweek na de Ramadan.



    Beste Diana en Niek,

    Wij vinden het jammer dat deze dagen zo ervaren zijn en dat de reis door Java dus door dit festival heel teleurstellend is verlopen.

    Het mailverkeer is vorig jaar altijd via u gegaan vandaar dat ik een reply stuurde naar u en niet naar uw echtgenoot, ik heb het andere e-mailadres ook nu in de correspondentie opgenomen.



    Wij hebben vanaf de eerste mail die u stuurde een verzoek gekregen om wat dagen in te plannen in Java voordat u naar Bali zou afreizen, de vliegtickets waren immers door jullie zelf al geboekt voor deze periode naar Indonesië.

    Wij hebben met onze manager ter plaatse een programma opgezet voor deze dagen en zijn in samenspraak met jullie na een lange correspondentie periode tot een geschikt programma gekomen, hierbij is alles volgens afspraak zo geregeld en uitgevoerd tijdens uw reis door Indonesië. De afstanden in het programma zijn normaal gesproken prima te doen en het is een vrij standaard programma. Er zitten iets langere dagen bij zoals Yogyakarta - Malang maar dit zijn uitzonderingen.
    Autoreizen met Idul Fitri op Java, Bali en Sumatra zullen inderdaad in deze periode langer zijn.

    Wij hadden op het zelfde moment ook ander gasten in dit deel van Indonesië en hebben het ondanks de drukte toch anders ervaren dan jullie. Uiteraard is het zo dat bepaalde dagen natuurlijk drukker kunnen zijn dan andere dagen en dat maken wij hier dus ook vaak mee in Thailand dat er hele volksverhuizingen plaats vinden bijvoorbeeld van Bangkok naar het noordoosten van Thailand in vakantie periodes. Wel is het zo dat dit nooit helemaal goed in te schatten is en dat vele mensen juist in deze periodes willen komen.



    Tijden uw reis zijn de reistijden onaangenaam lang geweest wat wij zeker betreuren voor u en uw familie. Wij kunnen echter geen teruggave geven vanwege het verkeer tijdens het einde van de Ramadan periode, dit wordt over de hele wereld gevierd en zeker in Indonesië het land met de grootste moslimgemeenschap ter wereld.

    Spijtig helaas voor jullie familie en voor de droomreis die jullie voor ogen hadden.

    Als er verder nog vragen en/of reiswensen zijn dan verneem ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Michel Takken
    Tourcoördinator
    Datum: 08-07-2015 - 17:05:59
    Naam: Peter Voogd
    E-mail: -
    Onderwerp: taxi en fasttrack service
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Een slechte ervaring. Nadat ikzelf geen reactie voor de bestelling heb gekregen, toch maar weer gemaild naar 2 bij mij bekende adressen van Greenwoodtravel.
    eerste reactie van een Nederlander was goed en duidelijk, toen weer een reactie van een Thaise werknemer, die niet snapte dat mijn vrouw van Thailand naar Nederland gaat en niet andersom. Mail weer terug dat het gecorrigeerd is met een nieuwe bevestiging waarop natuurlijk weer een foute naam en foute telefoonnummers stonden.
    Ik was er bang voor dat het niet goed zou gaan en ... inderdaad , er kwam geen taxi die mijn vrouw op kwam halen bij haar hotel en naar het vliegveld te brengen ... zelf dus maar ter plaatse geregeld.
    op het vliegveld aangekomen de fasttrackservice gebeld en ja hoor ... die snapte niet dat mijn vrouw er al was, want ze zou toch om 12.00 uur pas aankomen ?? We hebben voor vertrek geboekt en niet voor aankomst. Toch maar gekomen om te helpen en zowaar, kreeg cash geld van de geboekte taxikosten terug die geboekt waren, echter het verschil dat ze nu voor de andere taxi moest betalen kreeg ze niet. Dat is dan weer jammer. Aangezien ik verder ook geen reactie, compensatie of mail meer gehad heb is er denk ik ook niets terug gekoppeld dat het compleet fout is gegaan.

    TIP: Fasttrackservice is goed als het goed geregeld is, maar laat een Nederlander alsjeblieft door een Nederlander geholpen worden, want zoals overal in Thailand zijn de meeste Thai helaas slecht in begrijpend Engels en gaat het dan ook meestal fout.
    Naschrift van Green Wood Travel

    Dear Mr. Peter Voogd,

    First, I am sorry for the unpleasant experience regarding the reservation you made with me for your wife's transfer to Suvarnabhumi airport and one-way Fast Track service.

    They are all misunderstandings from the beginning.
    In my first email to you, I offered the Fast Track service and transfer from Suvarnabhumi airport to hotel instead of Bangkok hotel to Suvarnabhumi airport. This is what 95% of our client's book.

    While I amended the booking, my colleague from reservation made the same mistake as me.
    She arranged our driver to pick your wife from Suvarnabhumi airport.
    Therefore, when we found out we asked your wife to take a taxi herself to the airport and we contacted our colleagues of Fast Track to take extra care upon her arrival. Our driver at the airport refunded your wife the transfer cost and offered our sincere apologies.

    I do understand you that this is might not be pleasant experience but from our side this kind of situation was unintentional.

    Again, I am sorry for all inconvenient caused and as well that my English comprehension is not up to standard as it should be.

    Please accept our apology.

    Best regards,

    Kwanhathai Preechawai
    Green Wood Travel
    Datum: 27-06-2015 - 08:42:55
    Naam: Martin en Ruthly Buitenhuis
    E-mail: -
    Onderwerp: Top Vakantie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Wij zijn net terug van een van een fantastisch georganiseerde reis van 3 weken door het zuiden van Thailand.
    Mijn complimenten voor Neng Neng, alles was perfect georganiseerd.
    Wij kunnen Greenwood zeer zeker aanbevelen en ga zo door.
    Groeten Martin en Ruthly Buitenhuis.
    Datum: 27-05-2015 - 12:48:28
    Naam: Familie Kraak
    E-mail: -
    Onderwerp: gastenboek
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Net terug van een fantastische rondreis van 3 weken met de kinderen.
    Hotels en chauffeur geheel volgens de verstrekte informatie.

    Je krijgt wat je boekt !

    Datum: 20-05-2015 - 18:09:49
    Naam: Ben en Maartje Janssens
    E-mail: -
    Onderwerp: vakantie Naklua (Pattaya North) Hua Hin
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Van 24 april tot 16 mei 2015 weer voor de 14e maal in Thailand geweest. Nu geen rondreis maar lekker rust. Het Green Park Resort in Pattaya North is ons prima bevallen die 11 nachten. We hadden voor die tijd een bungalow. Lekker ruim. Zwembad is ook zeer groot en het ontbijtbuffet is uitstekend. De 10 nachten in Hua Hin in het Hilton Resort en Spa waren nog iets luxer en nog ruimer. Toch vonden we achteraf het verblijf in het Green Park Resort veel intiemer en daardoor leuker. Je hebt daar veel meer contact met personeel en andere gasten.
    Wat wel een vreemde zaak is trouwens is dat je bij het Hilton in Hua Hin nu je credietkaart moet gebruiken omdat ze 7000 Bath als borg via die kaart willen hebben. Die 7000 Bath moeten dan weer terug komen als je niets op je kamernummer hebt gebruikt. Moet nog zien of dat nu voor 27 mei 2015 gaat gebeuren, anders wordt er zo'n €200,- afgeschreven die pas mogelijk eind juni 2015 weer worden bijgeschreven. Dat systeem werkt daar dus anders dan als je ergens in Europa of USA een auto huurt. Dan wordt je borg alleen daadwerkelijk van je credietkaart gehaald als er echt iets aan de auto markeert ofzo.
    Wat ons culinaire gedeelte betreft zijn we ruim aan ons trekken gekomen zowel in Pattaya North als in Hua Hin.
    De transfers waren prima geregeld in luxe personenauto's met goede chauffeurs. Het laatste overnachtinghotel nabij de luchthaven van Bangkok, the Cottage Suvarnabhumi, gaat vinden wij achteruit. we zijn er nu zo'n 4 maal geweest. Voor een volgende maal gaan we op zoek naar een ander iets luxer hotel nabij de luchthaven.
    Datum: 20-05-2015 - 07:47:17
    Naam: Marleen Snijders
    E-mail: -
    Onderwerp: Thailandreis
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Afgelopen zaterdag teruggekomen van onze vakantie in Thailand. Alles is gesmeerd verlopen. Bij de Bayoke toren was er een probleem met onze voucher, maar na een telefoontje met jullie kantoor werd dit gelijk opgelost.

    Hotels waren goed, vervoer telkens op tijd, tours allemaal dik in orde. Wij vonden de jungle tour op Koh Chang wel wat zwaarder dan verwacht, onze jongste dochter van 10 kon het wel aan, maar ik had er net aan moeten denken om daar met bijv. een 6-jarige te moeten lopen. Ook conditioneel is berg op, met hoge temperaturen best zwaar. Geen probleem, maar uit de beschrijving had ik een iets relaxtere toer gehaald. Dit was echt flink doorwandelen. Wellicht handig om daar nog eens naar te kijken?

    Wellicht komen we nog een keertje terug naar Thailand, dan zullen we zeker weer gebruik maken van jullie!

    Bedankt,

    Marleen Snijders
    Datum: 19-05-2015 - 16:33:57
    Naam: gerrie stevens
    E-mail: -
    Onderwerp: geweldige vakantie
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    19-5-2015
    net terug van 2 weken vakantie in Thailand, was heerlijk! Super geregeld door greenwood, overal stond, zoals afgesproken, chauffeur op ons te wachten, we kregen de vouchers al op het vliegveld overhandigd. Fietstocht in Bangkok was top, de jungle was geweldig, de huisjes op het water/de boomhutten!
    Zou zeker weer met jullie in zee gaan bij een volgende vakantie.

    Nogmaals dank!
    Datum: 17-05-2015 - 18:21:19
    Naam: Woud
    E-mail: -
    Onderwerp: Zeer slechte service
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    4 jaar geleden heb ik geboekt via greenwood, het was redelijk geregeld. Antwoord op je mail,duurt vrij lang maar er werd wel een mooi programma in elkaar gezet. Helaas kan greenwood nog wel wat leren op het gebied van klachtenafhandeling. Op de klachten die wij hadden werd niet gereageerd. Wij hadden bv een excursie geboekt die naar onze mening niet was zoals in de omschrijving staat. Hierop krijg je een reactie als dat is persoonlijk. Het hotel waar wij verbleven vonden wij niet fijn, ik voelde mij daar niet echt veilig. Hier krijg ik als reactie op terug. U heeft zelf voor dit hotel gekozen?!

    Dit jaar nog een poging gedaan, iedereen verdient tenslotte een tweede kans. Ook dit ging niet soepel. Weer veel te lang moeten wachten op reactie. Tickets die niet verstuurd worden (zelfs niet terwijl we al in Thailand waren). Te hoge prijzen hanteren dan wat er afgesproken is. Laagste prijs garanderen, terwijl ik het zelf veel voordeliger kan boeken in Thailand zelf. Hier heb ik nog steeds geen respons op gehad. Onze treinreis konden we zelf boeken voor 150 baht, bij greenwood was het 500 baht? Niks geen laagste prijs dus!
    Ze geven aan dat je de reis kosteloos kan aanpassen, als ik dat dan wil doen geven ze aan jij je kunt wel kosteloos de reis omboeken maar het hotel rekent wel annuleringskosten? Dan is het toch niet kosteloos omboeken? Snappen ze er dan werkelijk niets van?!

    Nee ik doe geen zaken meer met greenwood. Ik heb mijn lesje geleerd!
    Naschrift van Green Wood Travel

    Beste Brigitte Woud,

    Bedankt voor uw schrijven in ons gastenboek. Het spijt me oprecht dat we u niet een zorgeloos Thailand vakantie hebben kunnen laten beleven.

    Ik ben door uw correspondentie gegaan en uw e-mails hebben wij keurig binnen twee dagen beantwoord.
    Let ook op dat er een 6 uur tijdverschil is tussen Nederland en Thailand. Dus veel mails komen na sluitingstijd aan in Bangkok. Vanaf 10 januari 2015 heb ik bijna 100 pagina's correspondentie met u gehad.

    Wenst u nadat u ingecheckt bent in een hotel een aanpassing te maken, dan is dit altijd mogelijk. Wij zijn wel afhankelijk van de regels van de hotels die wij boeken. Sommige hotels hebben er geen problemen mee om kosteloos te annuleren. Green Wood Travel kan deze hotels dan ook kosteloos omboeken, maar veel hotels hebben annuleringskosten, zoals het Ruan Thai hotel. Dit hotel berekent ons een nacht wanneer u het hotel vroeger wilt verlaten dan de afgesproken uitcheck datum. In mijn email van 23 maart heb ik dit uitgelegd en onze annuleringsvoorwaarden doorgestuurd zoals ook op onze website vermeld staan.
    Ruan Thai hotel in Sukhothai is een lokaal hotel waar de eigenaar en zijn familie zelf ook wonen.

    Tijdens uw verblijf in Thailand heeft onze Operations Department een aantal keren uw vouchers doorgestuurd per e-mailbijlage. Vanwege mail server problemen kwam deze bijlage niet door, dit heb ik uitgelegd via de email van 18 maart en mijn excuses aangeboden. Helaas hebben we niet uw mobiele nummer anders had ik u meteen gebeld en/of een SMS gestuurd.

    Ook wij hebben kosten om trein- en bustickets te regelen en de tickets op te halen van het trein / busstation, hier berekenen wij 150THB voor.
    Natuurlijk kunt u trein- en bustickets zelf regelen zoals u gedaan heeft. Green Wood Travel heeft geen tickets voor u geregeld.
    Wij regelen tickets een paar maanden of weken voor vertrek zodat u in ieder geval een gereserveerde plek in de trein met airconditioning heeft. Wij geven geen laagste prijsgarantie op tickets.

    Green Wood Travel biedt meer dan alleen de laagste prijs. Als u het wenst neem ik graag persoonlijk met u contact op om het bovenstaande te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Jack van Lieshout
    Green Wood Travel - Bangkok
    Datum: 13-05-2015 - 16:19:34
    Naam: fam. hendriks
    E-mail: -
    Onderwerp: gastenboek
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    In de meivakantie 2 weken op vakantie geweest naar Thailand, alles georganiseerd door Green Wood Travel. Wij hebben een individuele reis laten samenstellen door Green Wood, op aangeven van wat wij wilden beleven. Te beginnen met 3 dagen Bangkok, 2e dag de co van kessel fietstocht gedaan in bangkok. Met 1 woord "Geweldig". Door alle nauwe straatjes van Bangkok fietsen en onderweg van alles te zien en horen over Bangkok was een geweldige ervaring. Zeker een aanrader! Daarna 3 dagen naar Kanchanaburi ( River kwai). Wij verbleven in het Oriental Kwai Resort, prachtig resort, netjes, schoon, Nederlandse mensen die het runnen. Heerlijk eten en de familiekamer (is er maar 1 van) is zoooo Mooi en groot met een fantastisch uitzicht over de rivier. Ook echt een aanrader. nog 1 dag tussenstop in Bangkok om vervolgens een week naar Koh Chang af te reizen. Op Koh Chang verbleven we in het Kancha Resort en spa. Heel mooi ruime familiekamer met 2 badkamers die zich begaf aan de Hillside. Mooi zwembad erbij. Hotel bestaat uit 2 delen. Het andere gedeelte ligt aan het strand met wederom een prachtig zwembad. Koh chang is een prachtig eiland, mooie natuur en nog vrij rustig. er is vanalles te doen. Een aanrader is de olifanten jungle tocht met na afloop zwemmen met de olifanten. Ook het snorkelen bij de omliggende eilanden in het nationaal natuurreservaat is een aanrader.
    Kortom wij hebben een fantastische vakantie gehad in het prachtige land met geweldig lieve mensen.
    Green Wood heeft alles tot in de puntjes verzorgd. Al het vervoer, hotels, tours was perfect geregeld. Wij hebben op het allerlaatste moment een tour moeten verschuiven omdat een van ons ziek was die dag. Geen enkel punt, binnen een half uur was alles geregeld.
    Petje af voor Green Wood.
    Dank jullie wel voor deze onvergetelijke ervaring.
    Groetjes
    Fam Hendriks
    Datum: 02-05-2015 - 23:49:28
    Naam: Johan Spaans
    E-mail: -
    Onderwerp: Thailand en buurlanden
    Rating: Algemene waardering:   Service:
    Foto:
    Super mooie vakantie gehad, en zoals verwacht alles perfect geregeld door Greenwoord Travel, veel gezien in Vietnam, jammer van het weer in Hanoi. maar toch ondanks het matige weer mooie tijd in Hanoi en vandaar uit verder, Halong Bay, Nha Trang mooi strand, jammer van het Hotel hier dat was wel zo slecht heb dit ook gemeld bij Greenwood, dit was ook het enigste smetje op onze rondreis voor de rest prima hotels, en ook de gidsen verdienen een pluim sprake redelijk Engels en waren keurig op tijd, een aanrader waard. Vanuit Vietnam terug naar Thailand nog een week heerlijk in Hua Hin.

    Tot volgend jaar zou ik zeggen en nogmaals bedankt